Xiaomi Mijia Vacuum Mop Pro STYJ02YM Model Moplu Temizlik Robotu 3.607 TL

Xiaomi Mijia Vacuum Mop Pro STYJ02YM Model Moplu Temizlik Robotu 3.607 TL

Ürünü sepetinize ekledikten sonra indirim kodu kısmına aşağıdaki kodu yazınız.


BGTUXMSY


Vergiler dahil kargo ücreti 1.763 TL'dir. 

Türkiye Hızlı Kargo (Vergiler Dahil) kargo seçeneğinin seçili olduğundan emin olun. Bu şekilde ekstra herhangi bir ek vergi ya da ödeme yapmamış olacaksınız.

48 TL olan sigorta ücretini kaldırabilirsiniz.

Böylece ödemeniz gereken ücret 3.607 TL olacaktır. 

Bu fiyata kargo, gümrük vergisi, ÖTV gibi her şey dahildir. (Kur farkından dolayı fiyat aşağı yukarı oynayabilir.)


Türkiye'den satın alan kişilerin yorumları:

ürün gayet kaliteli,çok güzel makine, ürünün iki hazneli olması güzel, süpürme için ayrı paspas için ayrı hazneleri var. tek sıkıntısı mi home Çin ana bilgisayarların da var.Aldığınızda bölgeyi Çin yaparsanız iyi olur ürün orada bulunuyor. Türkiye serverlarında ürün olmadığı için bağlantı kursanızda cihaz görünmüyor. Türkiye serverlarına da eklenmesini dört gözle bekliyorum çünkü Türkiye ana bilgisayarları yoğun değil daha hızlı cevap alınıyor. Çin ana bilgisayarları yoğun bir sürü ürün ve kullanan var. Paketleme güzel kargolama dabir sıkıntı yok, 15 gün içinde elime ulaştı Teşekkür ederim. Beyaz olmasını çok isterdim ama ben alırken sadece siyah olduğu için siyah oldu. Ürün kalite kokuyor.. Kargo ile sıkıntı Türkşye de gümrük vergisi 945 Tl haberiniz olsun. Gümrük sigortası yaptırın. Dhl ilgiliydi evrakları gönderdiğiniz an da işlemleri başlatıyorlar ve o gün sonuçlandırıyorlar. Evrakları gönderince hemen arayın maili kontrol ettirin. ürünü. çalışır ve açılmış halini çekemedim kanepenin altında ev de bebek olunca haliyle saklıyorsunuz. 


yaklaşık 2 ay sonra geldi ama ürün çok güzel süpürüyor dip bucak he varsa bırakmıyor hiç bir şey ayrıca ürün direk amerikan priz geliyor şarj adaptörü ama onu küçük dönüştürücü bir aparat ile hayyedebilirsiniz, ekte gönderdiğim şekilde ayrıca evi önündeki kamera ve tepesindeki lazer ile haritalama yapıyor kullanımı kolay basit uygulaması türkçe zaten ama cihaz konuşma sesi çince onunda ilerleyen zamanlarda güncellemeyle değişeceğini düşünüyorum. Cihaz çarpmalara karşı önündeki darbe koruma sistemiylede beni ayrı mest etti. Tereddütsüz alın derim. Türkiyedeki 2000 liralık süpürgelerin 10 katı daha iyi bence. Ayrıca korona virüsü olurmu diye düşünenler rahat olun zaten bunlar kaç gtmrümten geçiyor ve özellikle sağyık bakanlığınca gümrük ayrıca denetleniyor gemiler kargolar. Alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun.


Ürün çok çok iyi, erkek olarak hayatımda yaptığım en akıllıca alışverişlerden biri oldu. Parasını fazlasıyla hakediyor. Resimler sadece deneme amaçlı 2 dk çalıştırdıktan sonra çıkan pisliği göstermekte. Ve ev temizleneli 2 3 gün olmuştu. Yakında youtube kanalımda videosunu paylaşacağım daha iyi inceleyebilirsiniz.


Ürün elime tam 15. gün ulaştı. Performansı çok güzel. Çin server ı üzerinden bağlandım. Evet uygulama biraz yavaş açılıyor ama önemli olduğunu düşünmüyorum. 46 numaralı güncelleme gelmişti yükledim. S50 ile aralarındaki tek eksi bataryasının küçük olmasıydı ama 150 m2 olan evimizin süpürmesini %9 şarj ile bitirdi. Tavsiye ediyorum.


ürün çok güzel 2 haftadır kullanıyorum, 15 günde elime ulaştı. mobilden üye olunca %10 indirimle beraber uyguna geldi. kargo vergi dahil aldım. araştırmalarıma göre bu siteden alışverişte, vergisini ödeyip faturayı onlara gönderince bana ödediğim vergiyi bana geri ödeyeceklerdi ama onlar bana hiç vergi ödetmeden gönderdiler. kargocu direk teslim etti çok şaşırdım burdan ilk alışverişimdi hep böylemi açıkçası bilmiyorum. ben riske girerek alışveriş yaptım. yaşadıklarımda bunlar Türkiye’den alış veriş yapacaklara Bilgi olsun diye yazıyorum açıkçası.. ürün güzel telefon uygulamasınıda indiriyorsunuz, uygulamada dili Türkçe bölgeyi Çin olarak ayarlıyorsunuz ve çalışmaya başlıyor. temizliği güzel. paspas modunda da güzel çalışıyor. ben memnun oldum sizde almak isterseniz tavsiye ederim. 


ürün pandemi zamanında 15 gün süre içerisinde elime ulaştı. kutunun köşeleri bile ezilmemiş taşıma çok iyi. vergi dahil seçeneği ile alırsanız vergi ödemezsiniz benden alınmadı aras kargo ile ulaştırdılar. çok çok iyi çok kullanışlı yardımcı olmak isteyen mesaj atsın yardımcı olurum.


ürün yaklaşık 20 günde adrese geldi.türkiyede sürat kargoyla eve geldi.üründen memnunuz genel anlamda ama eşyalarının yerini değiştirdiğinizde kafayı yiyebiliyor ,saçmalıyor.temiz olduğunu düşündüğümüz evde neler çıktı😁 halılarda saçaklı ise takılabiliyor.mop özelliğide iyi halıyı kaldırmanız gerekiyor.


Geçen hafta flash indirim varken vergiler dahil olarak aldım ürün 7 günde geldi HK deposundan sipariş verdim oradan World Express kargosuna verildi Türkiye gelince gümrüğe girmeden direkt olarak Aras kargoya verildi. Cihazda Türkçe dil desteği ve bölge seçimi mevcut gerçekten efsane temizliyor düşünmeden alabilirsiniz. Şiddetle tavsiye ederim herkese


Ürün anlatıldığı gibi. Hızlı teslimat. ödeme yapıldıktan 12 gün sonra antalyaya teslim oldu. paket zarar görmemişti. ürünü deneme amaçlı açtım bir odada çalıştırdım gayet başarılı. tr den sipariş versen bile 4-5 güne gelirken çinden 12 güne gelmesi şaşırttı hemde tr dekinin yarı fiyatına teşekkürler


vergiler dahil aldım. 1 kuruş bile gümrük parası ödemedim. 13 günde elime ulaştı. gönül rahatlığıyla alışveriş edim. diyecek kelime bulamıyorum. ürün harika. teşekkür ederim banggood 😚




 

Yorumları göster