Xiaomi Mijia Vacuum Mop 1C Model Süpürme ve Islak Silme Dahil Temizlik Robotu 2.529 TL

Xiaomi Mijia Vacuum Mop 1C Model Süpürme ve Islak Silme Dahil Temizlik Robotu 2.529 TL

Ürünü sepetinize ekledikten sonra indirim kodu kısmına aşağıdaki kodu yazınız.


BGTUCFD


Vergiler dahil kargo ücreti 1.246 TL'dir. 

Türkiye Hızlı Kargo (Vergiler Dahil) kargo seçeneğinin seçili olduğundan emin olun. Bu şekilde ekstra herhangi bir ek vergi ya da ödeme yapmamış olacaksınız.

35 TL olan sigorta ücretini kaldırabilirsiniz.

Böylece ödemeniz gereken ücret 2.529 TL olacaktır. 

Bu fiyata kargo, gümrük vergisi, ÖTV gibi her şey dahildir. (Kur farkından dolayı fiyat aşağı yukarı oynayabilir.)


Türkiye'den satın alan kişilerin yorumları:

Ürün Fiyatına göre mükemmel, bataryası biraz daha fazla olabilirdi, 8.2 cm yüksekliğe kadar heryere giriyor koltuk altlarına falan, emiş gücü çok yüksek, en ufak toz tanesi bile bırakmıyor, sessiz, standart, orta ve turbo olmak üzere 4 adet çalışma ayarı var ve sırayla batarya kullanım oranları artıyor, standart modda 65 m2 alanı temizleyebiliyor (yaklaşık 2+1 toplamda 100 m2 ev) eksi yönleri ise zoned Clean özelliği yok, tek tek oda temizleme özelliği yok, kısıtlı alan özelliği yok, bütçeniz biraz daha fazla ise Mijia 1S modelini öneririm 


tahminimden hızlı geldi ayın 29 unda sipariş verdim 1 inde kargolandı 7 sinde elimdeydi gelmeden evi süpürmüştük deneme amaçlı çalıştırdık süpürülmüş evden bile toz çıkarmayı başardı cihaz teşekkürler banggood teşekkürler Xiaomi gerçekten iyi bir cihaz Türkiye piyasası 3500 TL civarı ben buradan 2370 TL'ye aldı gayet iyi tavsiye ederim


Bugün elime ulaştı,siparişi 14'ünde vermiştim 24'ünde geldi yani 10 günde.Herhangi bir gümrük bedeli de çıkmadı,sağlam bir şekilde geldi,nakliye sigortasını iptal ettiğim için pişman olmuştum.Sonuçta 1600 liralık bir ürüne 30 liralık sigorta yaptırmamak saçma ama Youtube'daki arkadaş gerek yok yaptırmayın dediği için gereksiz ödeme olmasın diye düşündüm.Öyle de oldu neyseki.Ürün harika iş çıkardı,nereden çıktı bu kadar toz anlamadım.İki kedi olunca hergün süpürseniz de aynı,traşlı olmalarına rağmen.Paspaslaması da güzel,halı kullanmadığım yerlerde uyguladım.Püsküllü halıların püsküllerini arkadan bantlamanızı öneririm,takılmaması için ben öyle yaptım.Kurulumu kolay,sadece türkçe konuşturamadım henüz,umarım vardır dil seçeneklerinde; en kötü ingilizce yaparım yada çincede olur ne fark edecek:)Sorularınız olursa alırım,saygılar.


Oldukça makul fiyatlı ve özellikleri ile yüksek fiyatlı cihazları aratmayan bir model. Yüksek çekiş gücü (2500Pa), geniş toz haznesi, daha kısa boyu ile birçok artısı var. Özellikle 100m2 altı evler için ideal bir seçim.


Bu zamana kadar parayı harcadığım en doğru ürün oldu. fazlasıyla beklentimi karşıladı, içinden çıkan pislik 4 gün önce temizlenmiş evimden çıktı 90 m2 evden. Türkiyeden alacaklar için öneririm. 8 günde teslim edildi.


Hızlı ve özenli kargo. Teşekkürler👍👏👏




Yorumları göster