Xiaomi 1S Model Temizlik Robotu 3.297 TL

 

Xiaomi 1S Model Temizlik Robotu 3.297 TL

Ürünü sepetinize ekledikten sonra indirim kodu kısmına aşağıdaki kodu yazınız.


BGTUXSR


Vergiler dahil kargo ücreti 1.564 TL'dir. 

Türkiye Hızlı Kargo (Vergiler Dahil) kargo seçeneğinin seçili olduğundan emin olun. Bu şekilde ekstra herhangi bir ek vergi ya da ödeme yapmamış olacaksınız.

45 TL olan sigorta ücretini kaldırabilirsiniz.

Böylece ödemeniz gereken ücret 3.297 TL olacaktır. 

Bu fiyata kargo, gümrük vergisi, ÖTV gibi her şey dahildir. (Kur farkından dolayı fiyat aşağı yukarı oynayabilir.)


Türkiye'den satın alan kişilerin yorumları:


İstanbula 34 günde geldi. bahsedildiği gibi 10 18 iş gününde gelmedi. kargo hariç herşey güzel. 22 gün istanbul gümrükte bekliyor olarak gözüktü bir anda 34. Gün akşam 7 buçukta geldi. Cihaz herkesin anlattığı şekilde efsane. Çok güzel kir toz topluyor. Uygulamada bölge çin olarak seçin dili türkçe yapın. Yerini netleştirip cihazı tam şarj ettikten sonra evi 2 kere temizlettikten sonra oluşan harita kayıt oldu şimdi istediğim yere yönlendirip süpürme işlemini yaptırabiliyoruz. 2. Daireyide temizletip haritasını hafızaya aldı. Makinayı çalıştırmadan önce yerdeki kabloları oyuncakları sandalye tabure gibi alet edevatları kaldırırsanız heryeri temizliyor. Diğer türlü dar alanlarda zorlanıyor. Sessiz çalışıyor. Ürünü teslim aldığımda kargocuya herhangi bir ödeme yapmadım. Alırken neyse o tutarı ödedim. Aras kasgoyla geldi. İnş kırılmamıştır dedim kargocu kapıda bekledi yanında kutu açılımı yaptım. Kendisininde böyle süpürge istediğini. Tüh bilsem getirmezdim diye espiri de yaptı. Nakliye sigortası yaptırın kafanız rahat olsun. İyi günler herkese.


Harika bir ürün, girebileceği her yere ısrarla girmeye çalışıyor.1-2 kere evinizi gezdikten sonra en doğru haritalamayı çıkartıyor ve sonrasında odanın uzun kenarına paralel gidecek şekilde zigzag çalışmaya başlıyor.25 Nisanda siparişimi vermiştim 01.06 da Aras kargo ile adresime geldi.Pandemi süreci sevki geciktirdi diye düşünüyorum ama hiç sorun değil beklemeye değer harika bir ürün.Akıllı haritalama , harita kaydetme ve kaydedilen istenen odaya gönderme özellikleriyle şiddetle tavsiye ediyorum.


08.07.20de verdiğim sipariş tam olarak 13 günde süper hızlı teslim edildi. Buradan paylaşılan takip bilgilerine takılmayın çünkü çok sık güncellenmiyor. Stoktan çıktı gibi şeyler yazıyordu. Sonuç olarak mağazanın çalışmasını çok beğendim. Robot zaten harika. Mi Home kurulumu yaparken çin bölgesini seçin. Haritalama için benim tavsiyem evde ki odaların kapılarını sırayla açarak oluşturun. Haritalama yaparken robot hafif çarparak ve uzun bir sürede bitiriyor süpürmeyi ama 2-3 süpürmeden sonra inanılmaz hızlı bir şekilde temizlik yapıyor. 2 tane kedimiz var. Robotu kullanmaya başlamadan evi kendimiz süpürdük. Kurulumu yaptıktan sonra da robot evi 3 defa tamamen süpürdü. Her seferinde toz haznesinden çıkan tüy, toz ve pisliğe, gözümle görmesem kesinlikle inanmazdım. O yüzden son derece memnunum. Performans harika. Seçimimde etkili olan ve indirim kuponu sağlayan Kargo Kapı da kanalına teşekkürler.


Kargo güzelce paketlenmiş. Yaklaşık 10 gün gibi bir sürede elime ulaştı. 10 günün rahat beş günü Türkiye sınırları içerisinde bekledi. gelir gelmez çalıştırdım ve inanılmaz bir performans sergiledi. her gün supurdugumuz evden çıkan tüylere inanamadim. kedisi olanlara özellikle tavsiye ediyorum.


30 Aralık'ta grup indirimi ile aldım , 16 Ocak persembe günü yurtiçi kargo ile teslim edildi. kurulum için mihome uygulamasını çin konumlu olarak seçerek ilerledim. böylece 1s cihazı da listede çıktı. kurulum ortasında yanlış bir işlem yaparak yarıda biraktim. wifi lambası sürekli yanıp sönmeye başladı. donanım haberden tekiz ve hepsirobot kullanıcılarının yardımı ile kurulumu gerceklestirdim. (wifi lambasinin altındaki delikte reset tuşu var, ona basili tutmak gerekiyor) sonra kurulumu tamamlayınca hemen bir deneme temizliği yaptırdım. yaklaşık 45 dakikadır devam ediyor. sonuçları için ayrıca yazarım. gümrük vergisi odemedim. halı tırmanma konusunda sıkıntı olmadı. banyo girişinde 2cm mermer blok var, onu aşamadi haliyle ama epey zorladı.


27 haziranda istanbula sipariş verdim 6 temmuz’da ışık hızıyla teslim edildi. muhteşem bir cihaz ne diyebilirim ki. cihazı buradan almama sebep olan da youtube’da kargo kapıda kanalı oldu. kendisine burdan tekrar teşekkür ederim. normalde bu cihazın 2016 modeli türkiyede 3300₺. aldığım model ise 2019 modeli Türkiye’de yok ve 3100₺ gibi bir fiyata aldım. aslında cihaz çok daha ucuz bir cihaz ama üzerine kargo ve vergiler eklenince fiyat biraz artıyor. fiyat türkiyedekiyle aynı gibi görünebilir fakat özellik olarak bu cihaz çok daha iyi bir cihaz. ayrıca kargo takip bilgileri de gün gün sisteme giriliyor. cihazın türkiyeye girişini dağıtımını rahatlıkla takip edebilirsiniz. banggood benim için ilk alışverişte iyi bir tecrübe oldu. çok memnun kaldım teşekkür ederim


30/12/2019 tarihinde sipariş verdim. İlk kez banggod sistemine 02/01/2020 de düştü ve geri kalan bilgiler resimde var. Ülkemize 8. Gün geldi. 18.gün elimdeydi. Süreç ile ilgili sorularınıza cevap verebilirim. Ürün gayet iyi temizliyor eşim özellikle çok mutlu oldu. Not: kurulum için Çin seçelim problem oluyor Türkiye yi seçtiğimizde


Harika bir ürün,iki hafta önce teslim aldım, şuana kadar ev temizlik işini yapmadım, her yeri temizliyor


kullanım sonrası yorum yapmak istedim ürünü sipariş ettiğim günden tam 12 gün sonra geldi daha öncede çinden siparişlerim oldu hiç bukadar hızlı gelen birşey olmamıştı süpürgeyi kurması çok kolay girmez dedğimiz geryere girdi atladı dediğimiz heryeri gidip süpürdü haritada 3. kullanımda iyice kendini geliştirdi. bizim evi tam 1 saatte süpürüyor istediğim odayı işaretlersem gidip orayı süpürüyor ve alan sınırlama yaptığınızda gayet başarılı bir şekilde işini yapıyor iyiki almışız inşallah uzun süreler kullanırız genel manada düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim biraz pahalı ama hem güzel bir deneyim hemde müthiş kolaylık eşimde iyiki almışız diyor zaten neden aldım diyen yok galiba

Yorumları göster