Rowenta ROW RQ3719TA Compact Power Cyclonic 750 Watt Toz Torbasız Elektrikli Süpürge [Mor] - 2211400152 799,90 TL


Ürün Yorumları
3 aydır ürünü kullanıyoruz fakat ilk açtığımdaki yüksek ses ve aşırı ıslık sesi hala mevcuttur.ustune usluk bir de sanki bir yeri tıkanmış gibi motor sesi ve çekim sesi mevcut aldığım günün ertesinde İzmir deki Rowenta yetkili servisi ile görüştüm gösterdim cihazı ve bu cihazlar böyle sesli çalışıyor normal sesi dediler fakat içime sinmedi ve internet yorumlarına bakınca herkesin sesten dolayı ufak mutsuzluğu var, ben olsam şu zamanda farklı modellere göz atardım mesela yerli malı yurdun malı Grundig var ayni fiyata mor renkli onu incelerdim.ve Rowentanin bu modelinin toz haznesi baya küçükmüş nedense.malzeme kalitesi güzel fakat çalışma prensibi sebebi ile geçerli not almadı maalesef.giris segmenti cihaz tavsiye edilmez.

hiç bir motor hava almadan çalışamaz onun içindir ki filtreleri devamlı kontrol edin ses yapıyor koku var emiş gücü az gibü sorunların %95 i bizim insanımızın filtre temizleme yada değişme adeti olmamasından. kral makinayı alsada değiğmez ki 8 9 bünlik süpürgelerin tamire geldiği bir yere hafta sonları takılan az da olsa bu işi bipen biri olarak yazdım. ürün tarafımca kullanılıyor 2 yıldır tık demedi şükür.

Arkadaşlar makineyi ıslık sesi şikayetlerine rağmen aldım ve 3 ay sonra aynı ses oldu. Servise götürdüm, garantilik bir durum yok, filtre değişecek diyor. Değişseniz bile birkaç aya tekrar ses çıkıyor. Yani 2-3 aya bir filtre alacaksınız diyor. Ben de kendimce çözümü buldum. Bu ses mor hazneyi çıkarınca, altta kalan makine bölümündeki gri renkli filtreden geliyor. Filtre kağıt olduğu için hemen tıkanıyor. Zaten o filtreyi çıkarıp makineyi çalıştırın, sesin kesildiğini göreceksiniz. Pahalı ürünlerde o kısmı sünger yapmışlar, çıkarıp yıkayıp takıyorsunuz. Bunda kağıt olunca böyle oluyor. Ben gri filtredeki kağıdı dibinden kestim ve oraya uyan bir sünger ayarladım. Biraz büyük olmalı ki sıkışsın. Sonra filtreyi taktım, ses gitti. Şimdi çıkarıp, yıkayıp takıyorum. Hazne içindeki sünger filtre gibi olmuş oluyor yani. Eğer çekiş gücü düşükse de mor hazne içindeki filtre artık dolmuştur, yenisini alıp takın. Ben öyle yapıyorum sorun yok çok şükür.

Öncelikle ürün çok ergonomik. Hem hafif hem de küçük olduğu için yer kaplamıyor. Yorumlarda yere çok yapıştığından, güç ayarı düğmesi olmadığından ve çekim gücünün zayıf olduğundan bahsedilmiş. Öncelikle bu tarz makineler yüksek çekim gücünde çalıştığı için iyi toz topluyor ve güç ayarı düğmesi çok da problem değil. Amaç yüksek güçle en iyi temizliği sağlayabilmek. Şahsen ben yüzeye yapışıyor diye gücünü düşürmem.Halıya ya da yere yapışmasını engellemekte çok kolay zaten.Sap kısmındaki ayar düğmesi ve hortumdaki havayı dışarı vermeyi sağlayan aparat bu sorunları ortadan kaldırıyor. Sonuç olarak çok güzel ürün memnun kaldım. Ayrıca hızlı kargo.

Bu fiyata en iyi supurge. 2. sini aldım annemin pahalı suyla temizleyen ağır makinası bozulunca.Kendime yazın almıştım. Hafif, çok pratik ve inanilmaz kuvvetli emiş gucuyle ev süpürmek iş olmaktan çıkıyor bu makineyle. Bir kere geçirmek yetiyor, daha az vakit, daha az yorgunluk daha temiz bir ev. Bu arada bizim evlerde kediler var... Tüy toz hepsini bir çırpıda alıyor. Biriken tozu dökmek çok.kolay. Tasarim işçilik hepsi bir numara. Fazla parçası yok. Bu benim sevdiğim birşey. Evde hiç yer tutmuyor. 2. yi hiç düşünmeden ve başka makinaya bakmadan aldim! Rowenta çok.teşekkürler. Hepsiburada her zamanki gibi titiz ve zamaninda getirdi. Çok teşekkürler. İyi ki varsınız.

Ürün güzel çekim gücü iyi fakat hepsiburada nın siparişi otomatik olarak onaylaması hoş değil belki ürünü beğenmedim iade etmek isteyeceğim birde ürünü almadan ürün hakkında soru sormak işkence iletişim çok zayıf bu konuda çalışma yaparlarsa memnun olurum.

1-Motoruna güvenerek aldım emiş gücü çok iyi, 2-Gövde boyutu küçük ve malzeme kalitesi iyi, 3-Sesiz değil ama çok sesli de değil, 4-hortumu biraz sert ve kullanırken rahat olmuyor, 5-Teleskobik boru paslanmaz çelik veya krom kaplama değil, ama kaliteli boya kaplama var ve kilidi ters yapılmış, 6-Süpürme başlığı çok iyi değil ve emiş çok güçlü olduğu için hız ayarı da olmadığı için süpürmek zorlaşıyor. 7-Toz haznesini boşaltma sırasında içindeki aparatın çıkarılması sorun oluyor.

Yılın başında aldık annem için,2 ay geçmeden motorundan çınlama sesi gelmeye başladı.Çekişi süper fakat okadar çok ve biçimsiz bir çekişi var ki bel ve sırt problemi olanlar kullanamaz.Ürünün en tutma kısmında ki hava alma deliklerini açıp öyle kullanılması gerekiyor.Roventa müşteri hizmetlerini aradığımda her kullanımda boşaltmanız ve her iki kullanımda filtresini yıkayıp temizlemeniz gerekiyor diye bilgi verip servise yönlendirdiler.Tabiiki servistekilerde filtresini değiştirelim para alalım diyorlar 2 ay kullanılmış üründen.Her kullanımda bu işlemleri yapacaksam elle süpürürüm aynı enerjiyi sarf ederim.Çok saçma ve kalitesiz bir ürün aldığımıza pişmanız.

Kötü yorumları okuyunca şaşırdım. Ürünü 1 yıldan fazladır kullanıyoruz kesinlikle verdiğim paraya değdi. Ürünü almadan önce çeyizime philipsin makinesini aldım daha fazla ücret ededim sonra anneme bu ürünü aldık ve keşke bende bundan alsaydım diye düşünüyorum hala. Filtresini düzenli temizleyin ıslak bi şekilde kullanmayın. Ses sorunu da normal diğer makineler neyse o. Ayrıca ürün hafif çok kullanışlı. Çeyiz için baktığımda iyisi olsun diye yüzlerce yorum okudum ama insanlar memnuniyetsiz bunu fark ettim. Hiçbir şeyi beğenmeyen insan dolu etraf.

Makine küçük olması güzel, çok da güzel tozları çekiyor fakat halıya veya zemine öyle bir yapışıyor ki ev mi süpürüyorsunuz süpürge ile savaşı mı yapıyorsunuz belli değil :) Hava kısmını açmamıza rağmen evi süpürmek çok zor oluyor, kuvvetli birisinin süpürmesi gerekiyor. Toz haznesi küçük, her seferinde boşaltmak lazım. Bu kadar iyi bir markada güç ayar düğmesinin olmaması da büyük eksiklik bence. Biraz markasına biraz da yapılan olumlu yorumlara aldanarak aldım. Tavsiye etmiyorum.

Ürün gerçekten de çok şık, kullanışlı ve az yer kaplıyor. Emiş gücüne gelince gerçekten iyi. İki yıldır kullanıyoruz beğendiğimiz için sonradan bir tane de kardeşime aldık. Periyodik bakımları yapılınca emiş gücünden hiçbir şey kaybetmiyor. Zaten filtrelerinin çoğu musluk suyu ile yıkanıp temizleniyor. Bazı yorumlarda ıslık sesinden bahsedilmiş, yorumu yazma sebebim de bu ıslık sesi ile ilgili. Geçen hafta ablamın süpürgesi bozuldu. Ona da aynısından alalım dedik, makine geldi emiş gücü ve diğer konularda hiçbir sıkıntı yok. Ama bazı arkadaşların dediği ıslık sesi ve yüksek ses mevzusu bu 3. Makine de bizim de başımıza geldi. Rahatsız edici derecece bir ıslık sesi var ve makine önceki iki makineye oranla daha yüksek ses çıkarıyor. Yani bariz bir Db farkı var. O yüzden alırken mutlaka dikkat edin. Son olarak makine 2 yıl içinde fiyatını ikiye katlamış. Alırken bence indirime girmesini bekleyin. Alanlara şimdiden hayırlı olsun.

ürün bu gün elime ulaştı çok güzel bir ürün test ettim 
çekim gücü çok güzel  halıya resmen yapısıyor zor ileri geri yapabiliyorsunuz ama elle tutulan yerde hava yerlerini açtıkça ileri geri çekim gücünü ayarlayabiliyorsunuz
evdeki tozları şuana kadar çeken en iyi süpürge 
toz haznesini kolayca  boşaltabiliyorsunuz
kabla düğmesi sayesinde düğmeye bastığınız anda kablo otomatik olarak kendi toparlanıyor 
çok hafif bir ürün be çok kullanışlı 
cuma sipariş verdim pazartesi elimdeydi süpürge
evde kullanışlı bir cihaz oldugunu düşünüyorum 
alacak olanlara tavsiye ederim
hepsiburada ekibine çalışanlarına ve çalıştıgı kargo şirketi (aras kargo) teşekürlerimi sunarım 
mutlu günler dilerim hepinize :)

Urun şimdi elime ulaştı eşim beğendi güzel bir urun hb ya teşekkürler. Denedik çekim gücü güzel

Kullanalı 2 ay oldu çekmemeye başlamıştı. haznesinin üstündeki filtreyi çıkarıp yıkayın ve kurutun. eski performansına geri dönecektir.

Öncelikle ürünü alalı yaklaşık bir yıl oldu. Çekim kuvvetine gerçekten diyecek yok. Tatmin edici.lakin ürünün malzeme kalitesi bayağı bir düşük. Yani makine gövdesinde boya kabarmaları çok çabuk çizilme oluyor.
Ayrıca toz kovasının mandal lapağı açarken kırıldı garanti kabul etmedi. Cebimden yaptırdım.
Eger en az on yıl başınız ağrımadan kullacağınız bir süpürge bakıyorsanız bence o aradığınız makine bu değil. Daha kaliteli ürünlere bakın derim. Bir fakir arnica siemens kalitesi beklemeyin

10 numara 5 yıldız ürün içiniz rahat alabilirsiniz kayınvalidem evimizde görüp beğendi ona da sipariş ettik iki yıldır kullanıyoruz gayet memnunuz filtre bakımı yapıldıktan sonra yıllarca rahatlıkla verimli olarak kullanılabilir

Geçen yazın aynı ürünü annem için almıştım. Bu ay ise kendim için aldım. Ürün fiyatına göre şahane. Bütçem olmasına rağmen yine de bu ürünü tercih ettim. Ebatının küçük olması dolayısıyla gereksiz yer kaplamıyor. Oldukça kuvvetli diğer arkadaşların da bahsettiği gibi halıyı kaldıracak çekim kuvvetine sahip. Ebatının küçük olmasından mütevellit haznesi çabuk doluyor o da büyük sorun değil zira temizlemesi gayet kolay. Diğer ürünlerle karşılaştırma şansım olmadı açıkçası ama üründen gayet memnumum keza satıcıdan da.

bu paraya daha iyisini alamazsınız.hemen yorum yapmadım .2 ay kullandıktan sonra yorum yapmak istedim.bazı yorumlarda beklenti çok yüksek.bu paraya beklenilenin fazlasını veriyor bence.yok ayar düğmesi yokmuş yok hazne küçükmüş.hazne küçük falan değil.sizin eviniz çok tozlu bence.fazlasını bekleyen 1500 tl verip phılıps alsın.

ürün boyutuna göre gayet iyi iş çıkarıyor. 1500tl ve üzeri verip de alacağınız makineler arasında performans olarak bir fark yok. çekim gücü zamanla azalıyor yazmışlar. makinenin rutin bakım ve temizliğini yaptığınız sürece sizi yarı yolda bırakmayacaktır. her kullanımdan sonra haznesi temizlenirse ayda bir de filtre bakımı yaparsanız sorunsuz çalışmaya devam edecektir. motoru yavaşlamıyor sonuçta :)

Çekiş gücü, filtre temizleme kolaylığı, hafifliği ve portatif kullanımı sayesinde annemin gözde yardımcısı oldu. Kargosu hızlı ve paketlemesi de oldukça iyiydi. Yalnızca toz haznesi küçük, temizlenmesi kolay olduğu için o da sorun olmuyor. Yaklaşık sekiz aydır keyifle kullanıyoruz, performasında da bir düşüş olmadı.

Yorumları göster