Roborock S5 Max Silme ve Süpürme Yapabilen Temizlik Robotu 4.481 TL


Roborock S5 Max Silme ve Süpürme Yapabilen Temizlik Robotu 4.481 TL

Ürünü sepetinize ekledikten sonra indirim kodu kısmına aşağıdaki kodu yazınız.

BGTURS5MAX 

Vergiler dahil kargo ücreti 2.047 TL'dir. 

Türkiye Hızlı Kargo (Vergiler Dahil) kargo seçeneğinin seçili olduğundan emin olun. Bu şekilde ekstra herhangi bir ek vergi ya da ödeme yapmamış olacaksınız.

61 TL olan sigorta ücretini kaldırabilirsiniz.

Böylece ödemeniz gereken ücret 4.481 TL olacaktır. 

Bu fiyata kargo, gümrük vergisi, ÖTV gibi her şey dahildir. (Kur farkından dolayı fiyat aşağı yukarı oynayabilir.)


Türkiye'den satın alan kişilerin yorumları:

24.06.2020 de siparis verdim 07.07.2020 de aras kargo tarafindan bana ulastirildi. herhangi bir gumruk vergisi yada masraf odemedim. zaten gonderim ucreti kisminda bunlari tahsil ediyorlar. siparisi verdikten sonra ilk 1 hafta tracking kisminda hic hareket olmadi, acikcasi bayagi endiselenmistim fakat sonrasinda bilgi akisi gelmeye basladi. urun harika hic bir sorun olmadan duzgun paketlenmis olarak geldi. turkiyede sahibinden yada letgo gibi sitelerde 4900 dan asagi fiyat yok onlarda da satanin afra tafrasindan gecilmiyor, bana 4580 tl ye mal olup 13 gunde de elime gecmis oldu bu yuzden indirim kovalayip indirime girdigi zaman almak lazim. herkese tavsiye ederim. gonul rahatligiyla alabilirisiniz. bizdeki vergiler artmasaydi cok daha uyguna gelirdi. devletimiz sagolsun ureticiden daha cok kazaniyor.


süpürgeyi bugün Aras kargodan teslim aldım ürün sipariş verirken stokta olmadığından bir hafta kadar verilmedi kargoya ama verildikten bir hafta sonra hemen eve kadar geldi.ek bir ücret ödemedim.önce çok çekinerek almıştım ama çok şükür bir sorun olmadı makinaya gelince de o bir harika inşallah bozulmadan uzun yıllar kullanırım yardımları için ınstagram indirimkeşfet sayfasına teşekkür ediyorum.


Çok hızlı bir şekilde gönderildi. Yaklaşık 8 günde teslim edildi. Ürün de gayet başarılı bir ürün.


3 Temmuz'da beyaz olarak sipariş vermiştim. Ancak tedarik süreci uzadığı için siyah almaya karar verdim. Ürün 29 Temmuz'da elime ulaştı. Banggood'dan çok memnun kaldım. Ürün çok iyi.


Hızlı kargolama. ürün 7 günde elime ulaştı.(Türkiye-Yalova)


Sorunsuz geldi.Teslimde ayrı bir ücret ödemedim


Başarılı ürün. Hızlı kargo. Vergi ödemeli kargo sayesinde evrak işleriyle uğraşılmıyor. Teşekkürler


Urun cok güzel. tavsiye ederim. Tek olumsuz yanı var; Modem 5GHZ ile bağlanmıyor. 2.4 GHZ arıyor.


eksiksiz ve sağlam geldi. sound solid and complete

Yorumları göster