Yoyko Montana Bebek Bakım Çantası 124,90 TL

Yoyko Montana Bebek Bakım Çantası

Ürün Yorumları
Şık
Yorumlarda olduğu gibi çantanın içini doldurmadan gönderdikleri için alt kısmındaki sertlik kırılmış ama kullandıkça düzelebilir.kumaşı çok güzel önündeki desenleri çok güzel dikişleri çok iyi görünmeyen iç dikişleri beyazdan dikilmiş bakınca görünmüyo ama yinede keşke siyah olsaydı boyutu da çok iyi biberon konulan yerde biberon sığmayabilir bayağı dar dikiş sökülüp sorun giderilebilir henüz denemedim.ben  130 tl tibi çok uygun fiyata aldım en dandik olanlar bile bu fiyattan başlıyoken baya uyguna geldi umarım kullanırken de memnun kalırım

Beş Yıldız
Ürünün siyah olanını aldım. Elime ilk aldığımda "waow" dedim. Kumaşı kaliteli duruyor, bebek arabasına takılacak aksesuarların üstüne monteli olmasına sevindim çünkü nereye koymuştum derdim olmayacak. İç hacmi yeterli gibi duruyor. bu fiyata bu ürünü aldığıma çok mutlu oldum. Umarım kullandığımda da fikirlerim aynı olur.

Beş Yıldız
Urun içi bos gönderilmiş ama herhangi bir kırılma olmamış
Çok kocaman değil ama ben yazın bir yere giderken ufak tefek eşya için almıştım işimi gördü
Diğer bebek bakım çantam da yoyko ondan memnun olunca bunu da aynı marka aldım bundan da memnun kaldim

Mukemmel
Beklediğimden daha iyi geldi ürünüm . Siyah olanını almıştım çok havalı gerçekten. Fiyatına göre harika aynı fiyatlardaki ürünlerle kıyaslanamaz bile :)

Üç Yıldız
1. Rutubet kokuyor. Bir anne bebek ürününe bu berbat depolama nedir anlamadım. Bu aldığım ikinci yoyko ürünü 2sinde de aynı koku.
2. Özellikle termal gözler beni çekmişti ama biberon zor giriyor ki bebek mamaları sadece biberonda olmuyor. Üstelik bizim biberonlar dar bazı markalarınkiler daha şişman. Onlar hayatta girmez. Artık o boyutlarda bişeyler uyduracaz. 2 göz yapılsaydı işe yarasaydı. 
3.alt açması çok güzel ama küçük. Yemek örtüsü olarak kullanmayı düşünüyorum. Arabasında dışarıda mama sandalyesinde falan.
4. İçine kağıt falan doldurulsaydı şekli bozulmazdı. Düzelmesini bekliycez artık. 
5. Yorumlarda en çok bahsedilen kumaş kalitesi(! ) Evet gayet güzel. Sil sil kullan. Çocuklarım büyüdüklerinde de kullanabilirim herhalde.
6.iç hacmi bölmeler de çok güzel. Anahtarlığa bayıldım.
7.arabaya takılacak yerler çok iyi.

Yoyko montana çanta
Siyah olanını aldım ve gerçekten beğendim. Kargoda biraz sorun oldu ama neticede geldi. Fermuarları güzel kayıyor kaliteli belli ama üstteki fermuar kenardan açılıp kapanırken dikkatli kapatmak gerekiyor yoksa zorluyor biraz. Ve ben ürünü daha hafif beklerken biraz ağır geldi bana. İçide dolunca dahada ağırlaşacak. Kumaşına ve duruşuna 5 puan veriyorum.

Kaliteli
Ürün kumaş kalitesi ve kullanımı gerçekten çok güzel. Herşey düşünülmüş. Biz çok beğendik.

Beş Yıldız
Arabamızı Yoyko Elegance almıştık. Çanta araştırması sonunda fiyatına göre en mantıklı olan buydu. arabamızla da uyumlu oldu

Muhteşem
Ürün çok güzel kaliteli ve iç hacmi geniş. Verilen paranın hakkını veriyor

Beş Yıldız
Cok şık severek kullaniyorum👍

Kaliteli
Ürün  guzel kaliteli malzemeden yapmislar daha ucuza da vardi ama bunu aldim onerilir . Gece siparis verdim sabah 9 da teslim ettiler

Beş Yıldız
harika bir çanta kaliteli ve çok kullanışlı nem yeşilini aldım canlı ve hoş 👍

Beş Yıldız
Kumaşı kaliteli ve şık duruyor

super
Ürün  çok güzel ve çok kaliteli.Ayrica kargoda çok hızlı  sipariş verdikten 2 gün sonra çantam elime ulaştı  teşekkürler hepsiburada  ve  ptt kargo

Beş Yıldız
Heisye olarka almıştım.kullanisli güzel

Tavsiye edilir
Çok kaliteli bi urun teşekkürler:)

Şık Kullanışlı
Çok kaliteli ve şık bir çanta eşim çok beğendi

Kaliteli
İndirime girdiğinde almıştık güzel kaliteli ürün

Beş Yıldız
Urun az once elime gecti paketleme cok guzeldi tesekkur ediyorum cok kaliteli ve gosterisli bir bakim cantasi almayi dusunenlere kesinlikle tavsiyemdir urun muhtesem ve cok kullanisli

Beş Yıldız
henüz kullnmaya başlamadık ama kullanışlı görünüyor memnun kalacağımı düşünüyorum

Yorumları göster