Grundig 32VLE6730 BP 32" 82 Ekran Uydu Alıcılı Full HD Smart LED TV 1.379,00 TL

Grundig 32VLE6730 BP 32
Ürün Yorumları
ÜRÜN GELDİ.ÜRÜNLE İLGİLİ HERHANGİBİR SORUN YOK,KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM..ANCAK TESLİM VE KURULUM SÜRECİNİ ANLATMAK İSTİYORUM.KARAR SİZLERİN

ÜRÜN KARGO İLE ADRESİME TESLİM EDİLDİ.PAKET SAĞLAM OLDUĞU VE SERVİS TARAFINDAN AÇILMASI GEREKTİĞİ YÖNÜNDE HEPSİBURADA DAN MESAJLAR ALDIĞIM İÇİN YETKİLİ SERVİSİ KURULUM İÇİN ARADIM .SERVİS GÖREVLİSİ  BU ÜRÜNÜN  GARANTİSİ İÇİN SERVİS KURULUMU GEREKMEDİĞİ, YİNEDE KURULUM İSTERSEM HEPSİBURADA YI ARAYARAK KURULUM İÇİN GİRİŞ YAPTIRMAMI YADA ÜCRETLİ OLARAK  KURULUM YAPILABİLECEĞİNİ BELİRTTİ.BUNUN ÜZERİNE HEPSİBURADAYA TELEFONLA ULAŞARAK GÖRÜŞTÜĞÜMDE KURULUMLA İLGİLİ BÖYLE BİR HİZMETLERİNİN OLMADIĞINI, SERVİSLE GÖRÜŞMEM GEREKTİĞİNİ ,GARANTİ İÇİN FATIURANIN YETERLİ OLDUĞUNU İSTERSEM KURULUMU KENDİMİN YAPABİLECEĞİNİ BELİRTTİLER. KUTUNUN SAĞLAM OLDUĞUNU ANCAK İÇİNDEKİ ÜRÜNÜN HASARLI ÇIKMASI İHTİMALİNDE NE YAPACAĞIMI SORDUĞUMDA İSE O DURUMDA KARGO FİRMASI İLE GÖRÜŞÜP ONLARA TUTANAK TUTTURMAM DURUMUNDA İŞLEM YAPILABİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER.BU KONUŞMA SONUNDAKİ CESARETLE KUTUYU KENDİM AÇARAK  KURULUMUNU YAPTIM.ALLAHTAN HERHANGİ BİR HASAR YOKTU.YA OLSAYDI ACABA KARGO FİRMASI YANINDA AÇILMAYAN ÜRÜN İÇİN ÜRÜN HASARLI DİYE TUTANAK TUTARMIYDI???
HEPSİBURADANIN BU SÜREÇLE İLGİLİ DAHA SAĞLIKLI BİR TANIMLAMA YAPMASI GEREKTİĞİ KANAATİNDEYİM

TV'yi kullanalı 3.gün, bu yüzden dayanıklılığı meçhul ama;
1. Kurulum ücretsiz, bunun için muhakkak 4440888 den(başka çakma servisler var) Grundig markayı seçip kurulum talebinde bulunun.Sizden ücret talep ederlerse şikayette bulunun ama kendiniz kurmayın, aksi halde kendiniz kurarsanız garantisi  geçersiz olur. Bu uyarı sizesms ile yapılıyor. 
2. Kanal geçişleri yavaş falan diyen cin'sler, aceleniz ne?
3.Renkleri ve sesi mükemmel..
4.Ayarları karmaşık gözükse de kısa sürede çözersiniz.
5.İnternet bağlantısı kablolu fiber bağlantınız varsa anlamlı, yoksa cepten çok yakıyor.
6. Kısaca fiyat performans olarak alternatifi yok gibi.
7. Kampanyalara dikkat , ben sipariş verdiğimde HB 1399 ,Grundig Tr 1350 istiyordu, altı saat sonra HB Günlük Kampanyada fiyatı 1299 a, Grundig TR 1500 çıktı. Yani fiyatı dolar borsası gibi sürekli oynuyor.
8. Ben HB dan aldım ve Hepsiexpress ile bir günde elime geçti, serviste ertesi gün geldi ve kurdu.
Şimdilik bu kadar, umarım  seçiminizde faydalı olur.

1-Ürün çerçeve ve panel arasında boşluk var ekrana dokununca oynuyor yetkili servis bunun normal olduğunu ekranın gelecek darbelere karşı koruması olduğunu söyledi .teknoloji mağazalarında kontrol ettim arçelik gurubu ve vestelde durum aynı gibi geldi alacaklar tv görüp öyle karar versin
2-kumanda çok basit  ( samsung, lg gibi heryerden komut almasını beklemeyin ) alışınca işinizi görür
3-görüntü iyi , ses yeterli, 
4- piyasada 32 inç full hd samsung olmadığı için mecburen aldım ama maalesef Alman gurindig ile alakası yok bildiğin  arçelik beko altus 
5-satıcısı gurindig Türkiye olmayan 32 inç ürünleri servis ücretli kuruyor ben kendim kurdum basit kurulumu garanti devam ediyor sordum  h.b  tanıtımında "ücretsiz montaj  " yazıyor ama servisin bundan haberi yok yanılgıya düşmeyin 
6-PTT kargo her zamanki gibi kaplumbağa kadar hızlı ürünüm İstanbul dan Ankaraya 5 gün de geldi 
7-ürün genel anlamda fiyat performans açısından bana göre pahalı kasım 2019 olarak 1000-1100 civarı olmalı

Ürün gayet güzel herhangi bir sorun yok. Ürün smart ama Netflix yok. Yarım akıllı mı deniyor buna bilemedim?! Sesi az çıkıyor. Görüntüler pek net değil. Ekran epey karanlık. Çok ışıklı bir ortamda görüntü zor seçiliyor. Kumanda kalitesiz ve karmaşık. Ekrana dokununca panel içine kaçıyor. Servis bütün hepsi böyle dedi. Wifi unutuyormuş benim başıma gelmedi ama geleceğine eminim. Ürünü sipariş ettikten ortalama 15 gün sonra teslim ediliyor. O da istanbul içinde iseniz. Stokta kaç adet ürün var çok gizemli ve karmaşık bir konu. Biri var diyor öbürü yok diyor. Kısacası herşey süper düşünmeden alın.

26.12.2018 tarihinde sipariş verdim 08.01.2019 tarihinde Arçelik Yetkili Servisi tarafından teslim edildi ve ücretsiz olarak kurulumu yapıldı.İnternet bağlantı hızı, telefondan TV'ye ekran paylaşımı gibi smart özellikleri ve ayar menüleri oldukça başarılı. TV'nin görünüşü ve malzeme kalitesi tatmin eder düzeyde ancak kumanda plastiği biraz kalitesiz. Görüntü ve ses de yeterli düzeyde, HD TV kanalları ve USB'den açtığım HD filmlerdeki performansı benim için yeterli. 32'  SMART FHD TV olarak fiyatı ve performansı başarılı, bu TV alınır yani. Kanal geçiş hızı dahili uydu alıcısı olan TV'lerin genelinde yavaş, kanal geçişler hızlı olsun beklentisinde olanlara tavsiyem harici HD uydu alıcısı ile kullanmalarıdır.   

Ürünü almak isteyenler gönül rahatlığıyla alabilirler. Özellikle orta boy odalar ve yatak odaları için biçilmiş kaftan. Hem gözü yormuyor hem de uydusu full hd. Boyutuna ve piyasadaki emsallerine göre gerçekten çok başarılı bir ses performansı var. İnternet bağlantısı ilk açıldığında oldukça yavaş ama daha sonra normale dönüyor. Çok hızlı değil. Android gibi uygulama mağazası yerine Grundig (Arçelik'in) sunmuş olduğu kısıtlı bir uygulama desteği var. Yani tam smart değil ama iş görür. Youtube bağlantısı güzel. Bluetooth bağlantısı gerek kulaklık veren hoparlör anlamında çok iyi tepi veriyor. 
Kanalları ekranın orta alt kısmında çok ufak adeta karınca duası gibi görüyorsunuz. Radyoya istediğiniz zaman değil kanal sıfıra geldikten sonra geçebiliyorsunuz. Kanal geçişleri biraz yavaş. Kibar bir tasarımı var. USB desteği çok iyi. Arçelik, Hepsiburada'yı 3. satıcı gördüğünden dolayı kurulum ücretli. En azından ben İzmir'den yazıyorum. Burada 80 tl. ye kurulum yapıldı. Ekstra para ödemek suretiyle televizyonun garantisini başlatabildim. Duvar asma aparatı ve ayakları içinden çıkıyor. Kumandası fena değil, iş görüyor. USB üzerinden kayıt sadece ilgili kanalı izlerken gerçekleşiyor. Full HD olması gerçekten keyifli. Netflix desteği yok ama sanırım 3.parti bir tvbox ile çözülebilir. Şimdilik aklıma gelen ve almak isteyen arkadaşlarla paylaşabileceğim özellikler bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Tavsiye eder miyim? Bu fiyata kesinlikle F/P ürünü ve kalite kokuyor. Kesinlikle tavsiye ederim. 

arkadaşlar ürün güzel uydu alıcısını çok anlayamadığım için nexstar uydu alıcımı taktım görüntü kalitesi mükemmel internet bağlantısı çok güzel çocuklar hemen youtube ye bağlandılar ve kesintisiz çizgi film seyrediyorlar sanki normal kanalda izler gibi ekranın dışındaki cam mika ekran koruyucu gibi içteki ana ekranı koruyormuş ama çerçeve içinde oynamalar oluyor sırf bunun için değişim aklımdaydı. önce grundig merkezini aradım durumu izah ettim gerekli bilgileri alıp yaşadığım şehirdeki arçelik servisine ilettiler 10 dakka sonra servis aradı durumu izah ettim bunun normal olduğunu söylediler hatta kullanma sonucu biraz daha açılacağını söylediler ancak içim rahat etmezse şayet servisi aramamı söylediler gelip yeni bi dış ekran takırız dediler cihaz bizim her zaman yanınızdayız dediler kısacası çocukluğumun tv'si grundig yıllar sonra önüme geldi.ha bi LG-SAMSUNG değil ama emin olun görüntü kalitesi internet bağlantısı süper öyle söylendiği gibi kaba falan değil.stand by konumundaki ışığı gece baya bi parlıyo.sağ arka tarafta on /off seklinde direk kapatma tuşu var ordan kapatadabilirsiniz.live share çok güzel hemen bağlanıp çektiğiniz resim video görüntülerini ekrandan full hd kalitesinde izleyin.çok şeyler yüklü araştırmak lazım.kolay gelsin bu kadar uzun yazmamın sebebi alacak olan arkadaşlara bi ön bilgi olur inşallah.çünkü smat tv ler 1800 -2000 aralığından başlıyor bence güzel hanım ve çocuklarda beğendi.daha ne olsun

Fiyatına göre gayet iyi. 32 inch olması önce beni çok tereddüt ettirmişti alıp almama konusunda ama gayet ideal bir boyut. Görüntü kalitesi ve sesi oldukça iyi. 
Esas almamdaki neden samrt özelliklerinden yararlanmamdı. Cep telefonunda görüntüyü hiçbir applikasyon yüklemeden atabiliyorsunuz. Bilgisayarınızdan görüntüyü aynı şekilde atabiliyorsunuz. Bunlar çokomelliydi benim için. Cep telefonumun hotspot wifi sine bağlayıp internetten film izledim. Sorun olmadı. 

PS4 e bağladım oyun ounadım gayet iyi. Samsung Galxy s9 + ekranı mirror yaptım PUBG oynadım gayet iyi (0,5 saniye takılma oluyor belki daha az.) 

Tek sıkıntısı kumanda. Ve ilk açılış. İçindeki yazılım geç tepki veriyor. Sabırsız biriyseniz buna takabilirsiniz. Ama 3-5 saniye beklerim derseniz cihaz iyi. Not: 2 haftadır kullanıyorum.

Ürünün teslimatı belirtilen sürede gerçekleşti. Ürünü almadan önce birçok marka bazında araştırma yaptım.
-Ürün şık ve güzel görünümlü çizgilere sahip. 
-FullHD, Smart, Led ekran ve dahili uydu alıcısına sahip 32’’ (81 cm) ekran boyutunda bir kaç model markadan biri. Bu boyutta bu özelliklerin tamamını içeren bir başka marka-model fazla araştırmayın derim.
- Menü yapısı kullanışlı ve basit. Önceden LG’nin basit menü yapısına alışık olmama rağmen menü yapısı ve kumanda kullanıcı dostu ve kullanışlı.
- Görüntü ve ses kalitesi doyurucu ve güzel.
- Smart özelliği basit erişimli ve kullanışlı. Ancak ilk wifi bağlantısında biraz bekliyorsunuz.
- Kanal geçişlerinde biraz gecikme var. Ama sorun yaratacak kadar değil.
- hdmi,usb girişleri yeterli sayıda.
- Tek yaşadığım sorun, ürün tarafıma teslim edilirken garantinin geçerli olması ve başlaması için kutuyu açmamam ve servis aracılığı ile kutunun açılarak montajının yapılmasının mesajla Hepsi Burada tarafından iletilmişti. Bende servisi arayarak kutuyu açmalarını ve garantiyi başlatmalarını Arçelik-Grundig servisinden talep ettim. Servis, 42’’ altındaki TV lerin küçük ev aleti sınıfına girdiğini ve ücret karşılığı kurulumu yapacağını belirtti. Mecburen kabul ettim ve servis belirttiği saatte gelerek kurulumu (duvara montaj yaptırdım) ve bilgilendirmeyi yaparak gitti. Bu işlem için 60 TL ödedim. 
Bu konu için Hepsi Burada ile servis arasında telefon trafiği yapmama rağmen sonuç alamadım. Ürün satın alınırken Hepsi Buradanın bilgilendirme yapması gerekirdi.

Çok araştırdım, sonunda bu fiyata istedigim televizyonu buldum, smart wifi Bluetooth, sorunsuz çalışıyor, kanal geçişleri bi küçük yavaş ama acelem yok 3 saniye beklerim yani..ekran görüntüsü ve ses çok iyi, hiç tereddüt etmeden alınabilir, pişman olmazsınız

Ürün elime güzel paketlenmiş geçti:PTT Kargo sıkıntı biraz , kendim teslim aldım pttden.ürünü hepsiburada satıcısından alırsanız kurulum ve montaj ücretli ; Grundig satıcısı opsiyonundan alırsanız 70-100 tl kazancınız oluyor kurulumda .ücretsiz oluyor çağrı açıyorlar adınıza .ürün güzel kablosuz modemi hep unutuyor manuel bağlıyorum hep.görüntü ses ideal ,şükür ve güzel diğer modellerde Grundig özellik azaltmış örneğin Bluetooth ve fhd olayı bu modelde var yeni seride yok, güncelleme yapmadım sıkıntı olur diyorlar

10 aydır kullanıyorum ve ödediğim rakamı düşünürsek genel olarak memnunum, ama aşağıda yazdıklarımı bilir bir vaziyette olsam almazdım diye düşünüyorum
Fiyat açısından iyi  ve tercih edilebilir bir tv ama şunları da bilerek alın:
* Netflix, DsmartGo, TV+, Spotify gibi uygulamalar yok
* Youtube var ama o da garip bir şekilde azami 720p video çözünürlüğü veriyor
*Kablosuz ağ bağlantısı her kapatıp açılmada kopuyor, tekrar bağlantı gerekiyor.
* Menüler ve smart uygulamalar oldukça yavaş ve gecikmeler yaratarak çalışıyor.
* Bilgisayarda çok yüksek ses aldığım bazı video dosyaları tv'de düşük ses veriyor.

En çok beğendiğim yönleri ise:

 h265/hevc gibi güncel formatlar başta olmak üzere çok geniş bir multimedya kodek desteği olması
bu sınıf tvlerde pek bulunmayan bluetooth ve ekran yansıtma desteği.

Ön panelin çerçeveye sabit olmaması nedeniyle dokununca içe çökmesi çok sıkıcı bir durum. (-) Özellikle ekranı silmek için dokunduğunuzda ekran paneli gerçekten içeriye göçüyor.
Ürün dahili alıcısı ile kullanıldığında kanal geçişleri çok yavaş. Yaklaşık 2 sn. (-) Wi-fi (ağ) bağlantısı televizyon ilk açıldığında maalesef  hemen sağlanamıyor. (-) Kumanda komutlarına çok geç  tepki veriyor.(-)   Kumandası malzeme olarak çok bayağı ve yön tuşları tıklandığında rahatsız edici ses çıkartıyor. (-) 
Genel olarak günlük kullanım için orta kalitede bir televizyon. Film oynatma performansını yeterli.(+)
Hepsiburada teslimatı hızlı gayet hızlı (+) Fiyat performans oranı yerli üretim olan emsalleri ile karşılaştırıldığında uygun. (+) Radyo kanalları tv kanallarından sonra, radyo kanallarına gitmek için tv kanalından sonra geçiş yapıyorsunuz.(-)
Grundig çağrı merkezi tüm sorularınıza geçte olsa cevap veriyor.(+) Ürünü hepsiburada satıcısından aldığınızda 40'' altındaki televizyonlar için (Grundig servisi tarafından 60 tl. kurulum ücreti istendi.(-) Grundig Türkiye tarafından satın alındığında ücretsiz kurulum sağlanıyor. Alıcıların bunu göz önünde bulundurması gerekir.

Ses yuksek değil ancak apartmanda yaşiyanlar icin ideal, internet iyi klavye baglarsaniz daha iyi olur.Grundig fiyat kalite oraninda çok iyi,2. Kez aldim. Tavsiye ederim

Televizyon full hd. Görüntüsü çok çok güzel. USB bellekle yayın durdurma özelliği var. Kendince smart özellikleri vs var, çok fazla değil ama idare eder. Dahili uygu alıcısıyla kullanıyorum. Ancak temel bir sorun var ki, arayüz çok karışık ve yorucu. Mesela kanal listesine kolaylıkla ulaşamıyorsunuz. Her seferinde program rehberini açmanız gerekiyor. Bu da bir süre sonra bıkkınlık veriyor. Diğer televizyonlarımızın arayüzü daha pratik. Bunun kumandası bile alışkanlık gerektiriyor. Sezgisellik işe pek yaramıyor. Ben alırken kampanya vardı, bu kadar özellik başka bir yerde yoktu. Sonuç olarak memnunum, ama basit bir firmware update yapsalar da şu arayüz pratik olsa.

Süper, Arkadaşlar 32" tv alacaksanız mutlaka bu tv alın kalite özellik bir numara hızlı kargo 40" altı tvlerde yalnız kurulum desteği yoktur. Ama kurulum da basit herkes yapabilir. Keyifli alışverişler

Öncelikle ürün genel hatlarıyla fiyatına göre güzel. Hızı idare eder kötü diyemem. Ürün yazıldığı gibi zamanında teslim edildi teşekkür ederim. Servis herhangibi ücret talep etmedi geldi kurdu ve gerekli bilgileri verdi. Fakat duvara asmak için kendi aparatı olmadan asamayacağını söyledi ücretsiz olmasına rağmen yanında gelen askı aparatı çok kötü ben bir sehpaya kurdurdum duvara kendi aparatımla montajını gerçekleştirdim. Arçelik firmasının en büyük yanlışı ya kaliteli bir aparat göndererek ücrete tabi etmesi gerek yada kişilerin kendi aparatına kurması gerek. Son olarak televizyonun üzerine açma ve kapama düğmesi koymasalarmış daha iyimiş hobi amaçlı kullanılan açma kapama düğmelerinden farkı yok çirkin duruyor. Eğer yurt dışına da bu şekilde buton kullanarak satarsanız diğer güçlü markalarla rekabet edemezsiniz. Onun haricinde gayet memnun kaldım ve öneririm. Saygılarımla.. 

Hepsiburada'nın hızına ve gönderim sürecinin kalitesine diyecek bir şey yok ama televizyonun görüntü kalitesinden pek memnun kalmadım. Televizyonda kullanılan panel kalitesiz ve çok mat gösteriyor. 
Televizyonun kullanıcıya sunduğu ayarlar menüsündeki görüntü bölümündeki seçeneklerden mainstream kanallar üzerinde ayar yapmayı denedim led şeridi yanan eski televizyonumun bana sunduğu canlılığı ve netliği verecek mi diye... Bir sürü kombinasyon oluşturup denedim ama eski televizyonumun sağladığı kaliteye ulaşamadım.

Özet değerlendirmem ise şöyle, 

Tv: 
-Görüntü Kalitesi: Kötü-Orta seviyede (Canlılık sıfır dolayısıyla mat görsellik)
- Kullanıcı arayüzü: Biraz yavaş, hata verdiğini görmedim, kullanması kolay.
 Netflix olsaydı iyi olurdu. :)
-Kullanılan malzeme: Kaliteli ve sağlam.
-Kumanda: Biraz daha kaliteli olabilirdi, tuşların dokusu, basma hissiyeti vs. ama bu televizyon için yeterli. Kutudan kumanda için pil çıkması da güzel bir jest. :D
-Televizyonun arkasındaki çıkışlar bu fiyat bandındaki televizyon için yeterli düzeyde bu çıkışları deneyimlemediğim için bir şey yazamayacağım.
-Yazılım: Multimedya yazılımı yetersiz seviyede, biraz daha hızlı olabilir.
Kanal geçişleri: Biraz yavaş, ok'a basıldığında kanallar yatay olarak listelenmekte.
Ses: 14w ses gücü sunuyor ama bluetooth ile kablosuz ses kaynaklarına kolay erişim sağladığı için tolore edilebilir.

Hepsiburada:
-Gönderim hızlı.
-Gönderim aşamaların bilgilendirmesi ve takibi anlaşmalı oldukları aras kargo tarafından güzel işlemekte. 
-Pakette hiç bir sıkıntı yoktu.

Televizyon birleşenlerin neredeyse tamamına yakınının dolar-euro biriminde ithal edildiği ve sadece montajı - yazılımının ülkemizde yapıldığı çerçevesinde değerlendirecek olursak fiyatına oranla iyi bir televizyon.

Yazlık, mutfak, yatak odası ya da misafir odası için ideal ama salon-açık alan için görüntü kalitesi ve sağladığı ses gücü bakımından yeterli değil. 

Sipariş ve kargolama hızlydı; ürün sorunsuz olarak elime ulaştı. Tv gayet güzel ve ayarlarını düzgün yaptığınız takdirde 1080p'ye ulaşabiliyorsunuz. Default özellikler sizi yanıltmasın. Bunun haricinde benim gibi açabildiği video formatlarını merak edenler varsa ekleyeyim de bir bilgi olarak kalsın, karar sürecinize etki edebilir: avi, mp4, mkv ve hatta yeni sayılabilecek bir format olan hevc yani x265 bile açılıyor ki, bu da benim gibi böyle detaylara önem veren kimseler için gayet iyi bir durum. Uygulamalar gayet güzel çalışıyor. Youtube, Blu Tv, Puhu Tv, DigiPlay gibi içerikler var. Netflix yok. Bunun dışında, web tarayıcısı epey bir yavaş. Tek işlevsiz alan o diyebilirim. Bilginize...

Televizyon  hızlı geldi eve değil kargo değil Beko servisii eve getirdiler kuruldu ama  HD bazı kanallar sinyal yok diyor servisi aradım uydu servisi ayar yapacak dediler kanalda uzun süre kalınca donuyor ses açma kısama olmuyor kanal değişmiyor aç kapa yapıyoruz bu seferde 2 dk açılmasını bekliyorum Wi-Fi olunca Netflix var diye aldım 32 ekranda olmuyor dedi servis YouTube var oradan seyredebilirsiniz dediler ilk kez gurindg tv aldım ses düzeyi ve görüntü kalitesi güzel hızlı servis bana değil servise gitmesine anlam veremedim ama güzel bu paraya alınırmı alınır güzel açılması hızlı olsa daha güzel olurdu ama yapacak birleyen yok sanırım

Yorumları göster