Acer Aspire A315-42G AMD Ryzen 5 3500U 4GB 256GB SSD RX540X Freedos 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar NX.HF8EY.00E 3.799,...


Ürün Yorumları
Beş Yıldız
Fiyatın göre iyi bir bilgisayar. Ben 16 GB ram taktım daha rahat çalışıyor. Çünkü Dahili Vega 8 GPU 2 GB ram paylaşımı kullanıyor. Malzeme kalitesi çok üst düzey değil ama hafif ve kullanışlı.

F/P ürünü
full hd panel + ryzen 5 3500u + RX 540X bu fiyata mükemmel firsat olmuş aldik bakalim gelmesini bekliyoruz. Youtubedaki incelemelere göre oyunlardaki fps değerleri bu fiyat bandina göre çok iyi. Düşük-orta ayarlarda çoğu oyunu akici oynatir. Çizim tasarim programlari için gayet iyi ancak ram takviyesi şart olabilir. Kisacasi f/p arayanlara güzel firsat şu zamanda.

Hızlı kargo güzel ürün
8gblik modele göre daha ucuz olduğu için aldım. 1 ay sonra 8gb ram takınca uçak gibi olacağına inanıyorum. Eğer sonradan ram takviyesi yapacaksanız bu modeli alın,yok uğraşmam derseniz 8liği alın.

Ekran
Hocam bir ekran ne kadar kötü olabilirse işte o kadar kötü olmuş. Aşırı derecede göz yoruyor. Cd rom olmaması da büyük bir eksi.  Ha diyeceksiniz ki kardeşim f/p ürünü evet f/p ürünü ama ekran çok kötü.  Gözlerim aşırı rahatsız oldu iade etmek durumunda kaldım.

Dört Yıldız
Freedos olarak geliyor. Alırken gözden kaçırmayın. Hızlı ve şık bir cihaz. Kargo da hızlıydı.

Laptop
Gayet ilgili magaza

Ryzen5 iyi fiyata geldi
Linux ile kullanıyorum. SSD,ryzen 5 ve bu fiyata olması özellikle tercih sebebim oldu. Ürün gerçekten çok iyi.

Gayet iyi
Bende inceleme videolarını izleyerek karar verdim. Özelliklerine göre fiyatı bence avantaşlı. Ürün elime dün ulaştı. Henüz inceleme fırsatım olmadı ama tüm kurulumları yaptım. Sorun yaşatmadı.

Yorumları göster