MİSS ANKA 50 Adet Lastikli Burun Telli 3 Katlı 75Gr Cerrahi Maske 39,99 TL


Ürün Yorumları
iyi alınır
ürün iyi ama paketi ezilmiş geldi 1puan kırdım

Tüyleniyor lastiği çok geniş
ürünün lastikleri kalitesiz ve aşırı geniş olduğu için yüzünde bol durmasına sebep oluyor. lastiğin yapıştırıldığı yerler insanın yüzüne değerek acımasına sebep oluyor. Hepsinden önemlisi bu maske tüyleniyor ve ağzına ve burnuna kaşıntı veriyor.

iyi değil
silikonla yapıştırılmış lastik hemen kopuyor tavsiye etmem. kargoda on günde geldi.

Lastikler
ilk aldığım ürünlerde sıkıntı yoktu ama ikinci sefer aldığım da Lastikler çabuk koptu silikon ile tutturulmuş ayrıca paket içinde birbirine yapışmışlar bu seferki ürünleri hiç beğenmedim

güzel ürün
sonradan genişleme yapıyor yoksa güzel ürün

Ürünü ilk siparişimden memnun kaldığım için 2. kez sipariş verdim fakat ilk seferki kadar kaliteli değildi.

Hayır
bir kaç satıcıdan bir kaç farklı maske alıp denemiştim. buradan aldığım maskeleri beğenip bittikçe alıyordum. ama son gelen maskeler ilk aldıklarım gibi değil. BEĞENMEDİM. Damga pulunu yapıştırıp havale ettim. Allah'a...

ortalama bir ürün, daha iyisi var. fiyat performans orta
ortalama bir ürün, daha iyisi var. fiyat performans orta

çoğunda tel yok..
Kutunun yarısından fazlasında Tel yoktu.. Olanlarda da tek çok küçüktü.. Ayrıca kumaş kokusu geliyor burna... Tavsiye etmem

ev
Ürün hafif kordonu rahat. Sadece ilk takıldığın da köyü bir kokusu var. Sanki rutubet almış gibi.

Yorumları göster