Lenovo IdeaPad L3-15IML Intel Core i5 10210U 8GB 512GB SSD Freedos MX130 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar 81Y300GUTX 5.8...


Ürün Yorumları
Beş Yıldız
Öncelikle bilgisayar freedos yani Windows yazılımı olmadan geliyor. Touchpad yani mouse kurmak zor olabilir, bunun için çözüm olarak lenovo driver sitesinden yonga chip set driverini yükleyin. Kasa tasarım güzel. Usb girişleri çok sıkı dikkatli olun ilk başta kırabilirsiniz. Biraz ısınma yapıyor yada ben öyle hissettim yüksek fan devreye giriyor sürekli. Ama normal fan sesi çok sessiz diyebilirim. İlk başta şarja takmadan bilgisayar açılmıyor. Ama fiyat gerçekten çok yüksek. Ben bilgisayar özellik ve puan arasından en iyi bunu aldım. Lenovo hep tercihim oldu ve bu markadan şaşmıyorum. Kargo beni her zaman ki gibi üzdü. Teşekkür ederim ilginizden dolayı, iyi satışlar

F/P Ürünü
Fiyatların çok yükseldiği bu dönemde alınabilecek en güzel bilgisayarlardan biri, kurulumu kolay ssd kapasitesinin 512 GB olması çok iyi hard diske gerek duymuyorsunuz. 10. Nesil i5 havası bir başka inanın i7 aramıyorsunuz açılışı ve hızı çok iyi donma yapmıyor.

Tatmin eder..
Ürünü yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum  deneyimlerime göre yazayım.
+ İşlemci kalitesini belli ediyor. Günlük kullanımda işlerinizi oldukça hızlı yapabilirsiniz.
+ m2  512 ssd çok çok iyi. Gerek açılış kapanış hızları gerek dosya kopyalama gibi basit işlemler çok hızlı bir şekilde oluyor
+ olduça hafif bir ürün taşıması kolay ince bir yapıya sahip
+Şarj konusunda oldukça iyi pilde 2-3 saat ful ekran açık kullanabiliyorum.
+tuş kombinasyonu güzel klavye gömülü
+ kullanırmısınız bilmiyorum ama cd sürücü mevcut ve ethernet girişi bulunuyor.

-ekran panelinde herhangi bir sorunu yok ancak malzemesi kalitesiz duruyor.
-grafik kartı mx130 dolayısı ile arada bir oyun oynarım diyorsanız pek tavsiye etmem. Çok bir performans beklemeyin.
-Ses kalitesi güzel ancak yetersiz. Örneğin Youtube 'dan bir film açtığınızda bazen hem bilgisayarın hemde  youtube playerin sesini sona dayamak zorunda kalabilirsiniz.
- düşük kademede fan rahatsız etmiyor ancak herhangi bir oyun yada biraz performans gerektiren bir işlem yaptığınızda fan devri artınca fan sesi rahatsız edici boyutta. Fan ızgaraları ekran altında ve sıcak havayı ekrana veriyor.
- Isınma azda olsa var. Örneğin zula oyununda fan yüksek devirde çalışıyor ve klavye ortasında biraz ısınma oluyor.

İnsanlar eski bilgisayarından yenisinie geçtiklerinde genel olarak yorumları çok iyi olur çünkü yeni herzaman eskiden iyidir. Ancak benim görüşlerim eskiye göre tarafsız, kullanıcı olarak yorumluyorum. Bana yeterli düzeyde , alacak olanlara hayırlı olsun

Ürün harika,kargo stres yaptı.
Ürünü 5 Mayısta sipariş ettim. Ancak bugün öğle saatlerinde gelebildi. MNG kargo yanlış şubeye yönlendirdiği için bu aksaklık olmuş. Ürün hasar alır mı diye tedirgin oldum ama korktuğum gibi olmadı. Ürün ise gayet kibar,ince ve kullanışlı. Gri renk olması avantaj parmak izi bakımından.

Teşekkürler
Normalde bu tür miktardaki ürünleri internetten almam o kadar çok şikayet var ki ama artık eski bilgisayar iş görmez olmuşken mağazaların açılmasını beklemeden alma cesaretinde bulundum. Ürün gelene kadar hep bir sıkıntı olur mu diye düşünüyordum ve dün geldi açtığımda tamamen sıfır kutuda markanın koli yapışkanı bile üstündeydi yani ilk açan kişi bendim. Firma güven verdi bana. Bilgisayara gelince orta halli bir cihaz nasıl olması gerekiyorsa öyle. Tuş basması zevkli özel tuşlarda küçük led ışıklar var açık mı değil mi diye düşünmüyorsun. Eski cihaza göre oldukçada hafif ve ince geldi. Cd rom olması güzel. İnşallah sorunsuz kullanırım. Eski bilgisayar lenovo idi memnun olunca ondan yine lenovo aldık. Zaten fiyatlara bakınca gerek fiyat olsun gerek kalite olsun lenovo en iyisi diyebilirim.

Lenovo + Mağzanın bariz kalite farkı, Teşekkürler.
Bilenler bilir Lenovo, IBM demektir. Bariz lenovo/IBM kalitesi kendini gösteriyor. Mağza da , orjinal ambalaj üzerine bir daha kutu göndererek gerçekten işi sağlama almış, helal olsun. Bir başka online siteden, HP marka laptop aldım bu bilgisayarla aynı zamanda, iki bilgisayar arasında da bariz kalite farkı olduğu gibi iki mağza arasında da bariz kalite farkı var. Bu işlerden az çok anladığımı sanıyorum ve Size önerim, LENOVO markasından şaşmayın, ve bu mağzayı da tercih edin derim.

Lenovo Ideapad L3
Bu fiyata alınabilecek güzel bir bilgisayar, satıcı Nethouse ürünü çok kısa sürede kargoladı, paketleme güzeldi herhangi bir hasar veya deformasyon olmadan ürün elime ulaştı. bilgisayar lenovo kalitesine yakışır şekilde bu fiyata alınabilecek bir bilgisayar. kamerası daha iyi olabilirdi malum uzaktan eğitim, online görüşmeler falan bu aralar kamera kalitesine ihtiyaç fazla. DVD sürücü olmasaymış da olurmuş artık pek kullanılmıyor onun yerine fazladan usb girişi olsaymış daha iyi olurmuş. 
Windows 10 yükledim oyun oynamadığım için hızı, performansı günlük işler, ofis programları, internet kullanımı için gayet yeterli. 
Gelelim kötü tarafına, malesef mng kargo çok yavaş, normalde diğer kargolar 1 ya da en geç 2 günde elime ulaşırken mng kargodan 5. günde gidip şubeden teslim aldım. onun dışında iyi bir alışveriş oldu.

bari ürün elime gecince fiyatını değişseydiniz
bilgisayar güzel bunda sorun yok ama ben satıcıyı anlamakta güclük cekiyorum ürünü 5,309 tl den aldım ve ürün daha elime ulaşmadan fiyatının 4,99 indigini gordum geri iade edebilirdim ama acıl lazımdı sonra satıcıyı biraz arastirdigimda bu konuda tek sikayet eden ben değilmişim. hep once arastırı sonra alirdim bu nasıl oldu ise bunda gerek duymadım.. keşke duysaymısım bir ürün sattınız ama bir musteri kaybettiniz acıkcasi..

Beş Yıldız
Hızlı teslimat 3 günde geldi. Laptop çok iyii okul ödevler için aldım. Başarılı

Ürün güzel kargo firması berbat
Ürün gayet güzel  memnunuz sıkıntı yok tavsiye ederim. Ancak MNG kargo  teslim zamanı, bilgi alma  konusunda berbat MNG kargoyu tavsiye etmiyorum.

Beş Yıldız
Windows 10 yükledikten sonra driverlarıda atıyorum tach pad ve ekran kartı yüklenmiyor

Beş Yıldız
Nethouse firmasına öncelikle teşekkürler.kargomun çok hızlı bir şekilde bana ulaşmasını sağladılar.urun gayet güzel ve kullanışlı.

Dört Yıldız
Ürün yeni geldi ssd iyi freedos kurmalısınız sensörlü açılması da iyi

Mükemmel
Bilgisayar gerçekten çok iyi ve hızlı, teşekkürler Hepsiburada ve Nethouse.

Gayet güzel...
Çok memnun kaldım, kargo çok hızlı, teşekkür ediyorum...

Memnuniyet
Ürün Kalitesi ve zamanında teslim için teşekkürler.

Beş Yıldız
Ürün iyi paketlenmiş hızlı ve güzel teşekkürler

Beş Yıldız
Hızlı gönderi ve sağlam teslimat

Beş Yıldız
F/p ürünü

Beş Yıldız
Güzel

Yorumları göster