HP 15-DW2011NT Intel Core i5 1035G1 8GB 1TB + 256GB SSD MX330 Freedos 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar 3H817EA 5.175,29 ...


Ürün Yorumları
Beş Yıldız
Ürün sipariş verdikten sonra ertesi gün elime ulaştı. Kapalı kutuda adıma faturalı olarak sorunsuz şekilde geldi. Garantisini sorguladım 24 ay hp garantisi aktif. Freedos geliyor , geldiği gibi windows 10 pro kurdum. İnce ve şık bir görüntüye sahip ve oldukça hafif (1.75 kg). Malzeme kalitesi güzel. Kasa ufak tefek parmak izi tutuyor ancak renginden dolayı belli etmiyor.Klavye dokunma hissiyatı yumuşak ve touch pad düzgün çalışıyor. Klavye aydınlatması mevcut. 10.nesil i5 olması , 8 gb ram ve m.2 ssd sayesinde gayet akıcı bir cihaz. 10 saniyede açılıyor. Ekran kartı csgo lol tarzı oyunlarda max ayarlarda 60-70 fps arası veriyor. Yüksek grafikli oyunlarda low-medium arası oynatır tahminimce. Sürekli oyun oynayacaklar için önermem. Ama günlük işlerimi yaparım film izlerim arada oyunda oynarım diyorsanız alabilirsiniz. Çift hoparlör gayet net ve temiz bir ses veriyor. Ekran ips değil sva. Bir ips kadar olmasa da tn panellere göre kat kat iyi. Normal  kullanımda ısınma yok ve gayet sessiz çalışıyor. Uzun süreli oyunlarda aşırı olmasada bir miktar ısınıyor ve fan sesi biraz artıyor. Yüksek grafikli oyunlarda daha fazla ısınma olacaktır ama soğutucuyla birlikte aşılabilir bir sorun. Genel olarak f/p açısından memnun edici bir cihaz. Tabi memnuniyet kullanıcı beklentisine göre değişir.

İş ve Okul İçin İdeal Bir Bilgisayar
Fiyatına göre performansının oldukça iyi olduğunu düşünüyorum ama bu kötü yanları olmadığı anlamına gelmez. Tarayıcıda bile gezerken kayda değer bir ısınma oluyor, bu ısınmanın havadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ,şimdilik, pili oldukça zayıf en azından beklentime göre zayıf kalıyor. Şahsen 5-6 saatlik bir pil ömrü olmasını beklerdim ancak pili 3-4 saat içerisinde çabucak bitiyor. Yani dışarıya çıktığınız zaman kesinlikle yanınıza bilgisayarın adaptörünü almak zorundasınız.
Kasası plastikten ama öyle dandik plastikten değil. Adaptörüyle beraber toplam ağırlığı 2kg civarında ,oldukça küçük bir adaptörü var bilgisayarın kendisi 1.75kg. Oyun oynamak için bu bilgisayarı kesinlikle önermem ama iş için ya da okul için alıp kullanacaksanız işinizi görebilecek bir bilgisayar.

Mükemmel..
Bilgisayar çok şık. Küçücük. İnce çerçeveli. Aydınlatmalı klavye. Her yer metalik gri. Satıcı olarak tekramarket e çok teşekkür ederim. Hamit bey o kadar kibar ilgili bir bey ki kendisine çok teşekkür ediyorum.

Tavsiye edilir.
Ürün dün elime ulaştı açıkçası dış görünüş olarak baktığımda beklentimin çok üzerinde şık ve kaliteli bir kasa ile geldi bilgisayar.Rengi resimdekinden biraz daha koyu ve metalik bir yapısa.Kullanışlı bir klavyesi var ve hafif.Ekranda renk tonlamaları çok iyi.Onun dışında özelliklerinin getirdiği iyi donanımlı bilgisayarın hızı çok iyi.Isınma sorunundan bahsedenler olmuş ama ben öyle bi sorun yaşamadım doğrusu

Dört Yıldız
Ürünü yeni aldım ilk izlenim; 2 günde elime ulaştı hızlı ve özenli kargo yapıldı. Gececiler için klavyede ışık yok, daha program ve oyun vs hiçbir şey yüklemedim fakat ısınma ve fan sesi arkadaşlarında belirttiğin gibi çok fazla, 2 usb yeri yetmiyor bu da dezavantaj. Buna rağmen hız, performans ve genel anlamda başarılı olduğunu düşünüyorum..Freedos geliyor format usb sini tanıması için UEFİ windows kurulumu kullanmanız ve internetten biraz araştırmanız gerekiyor. Hp sitesinden driverleri otmatik yüklenmesi çok kolaylık oluyor. Almadan baya araştırdım bu ay için rahatlıkla F/P ürünü bu laptop diyebilirim. Umarım uzun ömürlü olur   izleyelim görelim.

Beş Yıldız
Çarşamba gece şipariş verdim cuma öğlen elimdeydi hızlı gönderi için teşekkür ederim. Garanti konusunda müşterileri bilgilendirirseniz iyi olur az kalsın ürünü kullanılmış diye iade edecektim. Ürüne gelince fiyat ve performans olarak mükemmel ısınma sorunu yok çihaz herşey ini kendi otomatik yapıyor. Bios güncellemesi mutlaka yapılmalı. Klavye ışıklandırmasına hayran oldum. Paketleme birazdaha sağlam yapılabilirdi.

Fiyat/performans
Fiyat/performans olarak oldukça başarılı bir pc. Termal problemleri var. Soğutucular alt tarafta ve boşta durduğunda dahi 60-70 derecelere kadar ısınabiliyor. Hafif ve şık. Klavyesi ve mousepad başarılı. Batarya denildiği kadar götürmüyor. Metal kasa değil ama kaliteli bir plastik.

Paketleme
Hızı gayet iyi şarj 3 saat daha oyunda pek denemedim son olarak satıcı Türkiye deki kargo firmalarini düşünerek daha sağlam bir paketleme yapması gerekiyor dış kutu parçalanmışti iç kutuya pek bir şey olmamışti daha sağlam bir paket yapılması şart gönderim aynı gün bunun için de teşekkürler

çok uygun
fiyat - performans ürünü. özellikleri ev - ofis kullanıcısı için fazlasıyla yeterli.

Oyun oynanmaz
Eğer ofis,iş,internet için alacaksanız bu laptop sizin için çok uygun. İnternet sitelerini açarken falan akıcı aynı zamanda office vb programları da rahatça kullanırsınız.Ama işin kırılma noktası oyunlar. Eğer azıcık da olsa oyun oynarım diyorsanız yanına yaklaşmayın cihazın. Kastettiğim oyunlar GTA5 AC Odyssey falan da değil bu arada. Bildiğiniz LoL, CS Go Valorant gibi düşük sistem isteyen oyunlarda bile inanılmaz bir ısınma ve fps sorunu mevcut. Oyuna başlarken 200 fps 20.dakikaya geldiği an 30-40 fps'e düşüyor. Günlük kullanım için harika ama oyun asla oynayamayacağınız bir cihaz. Satıcı güvenilir

Tekramarket'e teşekkürler.
Bu laptopu indirim döneminde satın almıştım fakat aldıktan bir kaç gün sonra ips ekranlı model de indirime girince onu alıp bunu iade ettim. Tekramarket bir zorluk çıkarmadı. Fan sesi rahatsız edebilir onun dışında iyi bir laptop.

Dört Yıldız
İyi yanı ekranı çok güzel ve çok net bilgisayar da çok kullanışlı film falan izlerseniz ideal bi bilgisayar ve klavyesi çok güzel ancak az gb li oyunda bile çok çabuk ısınıp tüm oyun boyunca fan  çalışıyo ve şarjı çok çabuk bitiyo
Ama ben 1 haftadır kullanıyorum ve memnunum

Hızlı teslimat, güzel cihaz
Ürünün siparişini verdikten sonra ki gün elime ulaştı. Sadece kargo firmaları çok iyi taşımadığı için biraz daha iyi paketlenilebilirdi. Onun dışında cihaz çok hızlı ve performansı çok iyi. Fiyat performans bakımından 5 yıldızı hak ediyor.

Memnunun
Gayet güzel ve şık oyun oynama amaçlı almıyorsanız bu fiyatlara alınabilecek en iyi ürünlerden biri

Fiyata göre çok iyi
Fiyata göre çok iyi. 2 tane hard disk var ssd ve normal biz hata yaptık siz yapmayın windossu SSD içine kurulacak bunu dikkate alın

Beş Yıldız
On numara Pazartesi sipariş verip salı günü gelmesi çok müthiş özenli bir paketlenmesi ayrı bir güzellik çok teşekkür ederim

Beş Yıldız
ürün gayet sorunsuz bir şekilde geldi satıcı çok ilgiliydi paketleme güzeldi ancak ürün biraz ısınıyor onu belirtmek isterim

Çok iyi
Başarılı paketleme,kaliteli ürün.

Isınma  ve Şarj Problemi
Ürünü bir hafta önce aldım. ısınma problemi ve şarj problemi dışında her şey güzel. çok fazla ısındığını ve şarjının çabuk bittiğini söylemek istiyorum

Oyun düşünenler kesinlikle almasın
Avantajlar
-Ekran Kalitesi şık
-Kasa şık
-Aydınlatmalı klavye 
-Hızlı ve hafif 
Dezavantaj 
-Pil ömrü çok kötü oyun oynarken 1-1.5 saat normal kullanım 2-3 saat
-Soğutucu gerçekten kötü normal kullanımda bile ısınma sorunu var

Yorumları göster