HP 15-DW2006NT Intel Core i5 1035G1 8GB 256GB SSD MX330 Freedos 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar 3H806EA 5.057,65 TL


Ürün Yorumları
Aylardır kullanırım iş için ideal eski oyunlarda ara ara kasıyor metro 2 assasins creed brotherhood witcher 2 gibi ama kullanışlı.

Bence fiyatına göre en iyisi özellikle tasarımı ve ekrana bayıldım tek sıkıntısı hafıza az olması oda normal

ürün güzel arkadaşlar. ama fiyatı hergeçen gün artıyor. hani haftalık değişir fiyat onu kabullendik  ama günlük kura bağlı artıyor. alaçak olan hemen alsın:)

Geleli 3 gün oldu Şarjı aşırı hızlı bitiyor ne yaptıysam olmadı sanki dakikayla Parelel bi şekilde azalıyor. 4 6 saat aralığında demiş ama 2 saati zor çıkarır. YouTube de 15 dk video izledim güç tasarruf modunda, 78 den 68 e düştü anormal bi şekilde bitiyo sanki. Bu belki benim bilgisayarımdaki bir sorun da olabilir. Ama değilse bunu dikkate almanızı tavsiye ederim

Bİlgisayar iş ve ev için ideal fakat oyun oynayamazsınız çok ısınıyor

Hızlı ve güvenilir kargo. Gayet güzel ürün.

Oyunda donma yapıyor.  Bellek yetersiz

tavsiye etmem çabuk ısınıyor çabuk şarzı bitiyor ve en ufak oyunda bile fps düşüşleri olur öyle oyun oynayan birisi değilim test amaçlı yaptım

satıcı firma garantiyi 3 ay önceden başlatmış göz önünde bulundurun

Kesinlikle tavsiye edebilecegim bir urun ayrica aldigimiz urunde kargo teslimati tam denildigi gunde yapildi ayrica kutu paketlenmesi 4 kat patpata sarilarak teslim edildi emegi gecen herkese cok tesekkur ederim bundan sonraki alisverilerim hepsiburada ve gpnteknolojoden olacak cok memnun kaldim.

Yorumları göster