Electrolux EPI09NLIWI A+++ 9000 Btu Inverter Duvar Tipi Klima 2.809,00 TL


Ürün Yorumları
21 Haziranda siparişi verdiğim ürün 26 Haziranda geldi ancak 1 parça eksik olarak. Eksik parçayı kurulum için servisi aradığımda öğrendim. Hepsiburada devreye girdi eksik parça da 30unda geldi. 4 Temmuza montaj için randevu veren servis gelmedi. Yeni randevu talebinde bulundum. Bakalım klimayı ne zaman kullanabileceğim? Hepsiburada ya da Teknofish'in kabahati yok. Kabahat Electrolux markasını seçen ben de tabi. Ürün ne kadar iyi olursa olsun, teknik destek yoksa gerisi hikaye.

Elektrolux zaten eski bir marka ve güvenilir AEG ismiyle biliyordum. Klima gayet iyi 9 metreye 4 metre odayı gayet iyi soğutuyor a+++ olması avantaj 600watt enerji harcıyor gozlemledigime göre. Servis ağı çok geniş değil 2 gün sonra bağlama işini yaptılar. Tavsiye ederim.

Ürün mnontaj kitiyle birlikte haftasonu dahil olarak (2 gün tatil ) PTT kargoyla 4 günde geldi.Makul bir süre diyebiliriz.A+++ olarak bu fiyata alabileceğiniz en iyi ürün diyebilirim.Gree firması electrolux için bu ürünü üretmiş.(Electroluxun klima üretimi yoktur). Araştıranlar bilirler GREE firması dünyadaki 10 klimanın 6 sını üreten bir firma. Dış ünite süper sessiz, iç ünite de sleep fonksiyonu ile birlikte sessiz oluyor, yatak odasına montaj yapıldı.Gece çalışmıyormuş gibi serinletti. Seer ve Scop değerleri muhteşem.Klimanın flapları sadece aşağı yukarı değil aynı zamanda sağa sola oynuyor.Klima kumandası ışıksız ama ekran büyüklüğü , sağlamlığı ve fonksiyonları gayet güzel. İon fonkoyunu ile baş ağrısını azalttığı söyleniyor.Bu arada son teşekkürü Antalya Electrolux servisinin yılların deneyimli klima montajcısı için söylemem lazım, gayet düzgün bir montajla bilgilendirme yaptılar sağolsunlar. Kısacası bu fiyata bu özellikler ile alınası bir ürün.

Ürün anlatılan gibi yalnız satıcı firmanın da bilmedi bir şey var galiba ürün 53 dB ses gücü gösteriyor gelen ürünün içinden çıkan etikette  Soğutması Rahatsız edici değil hep düşük fan hızında çalistirdim. Hiç yükseltmeye gerek duymadım Diyarbakır sıcağında ayrıca iç ünite başlığı 12000 BTU gibi büyük 9000 lige göre yada benim beklentim öyleydi

Biz çok memnun kaldık. Hızlı kargo, servis de çabuk geldi. Gerçekten çok sessiz. Ayrıca burayı soğutmaz dedikleri salonumuzu dahi soğuttu. Fiyat performans bence çok iyi

Yorumları göster