Lenovo IdeaPad S145-14IGM Intel Pentium N5000 4GB 128GB SSD Windows 10 Home 14" Taşınabilir Bilgisayar 81MW003JTX 2.599 TL


Ürün Yorumları
Hakkını veriyor.
Aynı modelin Celeron ve Intel Pentium seçenekleri arasında kalmıştım. Celeron işlemciler Pentium işlemcilere nazaran daha düşük performanslı uygun fiyatlı ürün olarak piyasaya sunulduğu için bunu tercih ettim. Oyun bilgisayarı değil, ekran çözünürlüğü yetiyor, benim gibi iş ve okul kullanıcıları için fazlasıyla yeterli bir bilgisayar. Bir yıldızı Office programları yüklü olmadığı için kırdım. Uzun vadeli kullanım düşünerek almadım ama Office programlarını kurduğunuz takdirde sizi uzun süre götürecek bir bilgisayar, film ve dizi izlemeyi denemedim ama iş için şarjı 6 saatten fazla dayandı. Hepsiburada'nın kendisi gönderdi ertesi gün kapımdaydı. Teşekkürler.

Pİşman Olmazsınız!!!
Ürünü aldım ve 1 haftadır kullanıyorum. Ürün sağlam geldi hediyesiyle beraber. Öncelikle ürünün şarj süresi beni çok mutlu etti. Kullanma şeklinize bağlı olarak 5 ile 8 saat arasında şarj süresi var. 128 GB olması kafanıza takılmasın. Harici bir harddisk veya bulut depolama kulllanılarak bu sorun halledilebilir. Benim ihtiyacım olmadı. 1 hafta süresince office programlarını kullandım (yüklü olarak geldi). Visual Studio Code üzerinden kod yazdım. İnternette gezdim. Bilgisayar çok üstüne gitmemek şartıyla gayet hızlı. Fan sesini hiç duymadım. Belki de yeni olduğu içindir. Şarj aleti küçük, macbook şarjına benziyor (boyut olarak). Bilgisayarı iş, ofis ve yazılım için aldım. Ve şu an bilgisayardan aşırı memnunum (fiyat /performans anlamında). Oyun için alacaklar ise lol ve dota tarzı çok işlemci veya grafik kartı istemeyen oyunları oynayabilirler (Cs yi denemedim).

çok güzel beklentilerimi karşılıyor ayrıca ekranda yansıma yok bilmiyordum bu özelliğini  çok memmnun oldum teşekkürler hepsiburada.

Güzel
3 gün oldu bir yanlışını görmedik Allaha
 Şükür oyun hiç denemedim ama oyun için almayın yani zaten sistem o yönde değil ama işinizi çok rahat görürsünüz film falan izlersiniz kral oyundan oyun oynarsınız notebook yani çok bir şey beklemeyin şarjı cidden çok iyi uzun dayanıyor ekran yansımıyor misafir çocuğuna falan vermeyin oyun falan yükler dikkat edin şimdiden hayırlı olsun.

harik sağlam ve hızlı geldi sorunsuz tşk

F/P ürünü şık
Ürünü cuma sipariş ettik ve ertesi gün geldi. Beklentinize göre yorumlanır tabiki ama benim isteklerimi karşılıyor. Çok hafif bu kadar iyi beklemiyordum taşıması çok rahat , boyutu ideal tek elle rahatça tutuluyor, windows 10 yüklü geliyor. Elzem programları bilgisayarcıda yükletirsiniz. Ders çalışmak, video izlemek, office programlarında işlerinizi halletmek için gayet yeterli. Üstün özellikler beklememek lazım, tam f/p ürünü. Tasarımı dandik görünse de gayet işgörür üzmez

Ekranı çok iyi, çok hızlı açılıyor hafif bir bilgisayar iş, internette gezinmek vs. için çok yeterli oyun oynamadım tek eksisi kasasının plastik olması

guzel bir laptop

Yorumları göster