Duracell Basic Kalem Pil 10'lu AA 39,90 TL


Ürün Yorumları
Ürün kalitesi bilinen bir ürün. Ancak hepsiburadaya gönül koydum. Fiyat ben aldıktan saatler sonra tekrar düştü. Hepsiburadayı bu anlamda yadırgadım. O kadar pil alınca haliyle. 15 liraya yakın bir fiyat farkı az değil yani. Bari düşürüyorsun fiyatı içine bir tane hediye pil koy da gönül al hepsiburada. Bunu teslim almayıp aynı siparişi tekrar vererek sizi daha fazla yorabilirdim ama farkımız bu işte. Biz daha insani bakıyoruz olaya. Ama bunu bir kenara yazdık. Nasılsa yine pil alacağız 😉

Durasell bildiğimiz dayanıklı kalitesi belli çok güzel bir ürün. Paketleme ve kargo hizmetleri çok güzel.Emek zincirindeki herkese teşekkürler...

Duracell yani nesini yorumlayacagim ki :) Cabuk ulasti elime

Resimdeki ürün birebir elime ulaştı. Bir pilden ne bekleyebilirseniz, o.

Kalın pilleri evdeki saatler için aldım. Fiyatıda ucuz geldi. E zaten kaliteyi bilen bilir anlatmaya gerek yok.

Pilin kalitesini kullananlar bilir zaten hızlı kargo sorunsuz teslimat teşekkürler hepsijet

Marketlerdeki 5 adet fiyatına 10 adet almak. Hepsiburada iyi ki varsın!

gayet uygun fiyata bu ürün

Duracell kalitesi Hepsiburada farkıyla gayet uygun

Günün fırsatı ürünü olarak aldım, satıcı hepsiburada fiyat çok iyi, daha ne olsun

Hızlı kargo bildiniz duracel kalitesi

Uygun fiyat.Son kullanma tarihi 2029. Teşekkürler

Kalite. Uygun fiyat

bilinen kalite

Fiyat olarak uygun ve orijinal

Süper alışveriş. Ben piller açık geldiğinde seviyorum.

Hızlı kargo için teşekkürler Hepsiburada ailesi.

güzel paketleme ve zamanında teslim

Fiyat performans basarili

kaliteli iyi pil

Yorumları göster