XRades 8 Çeşit 40x40 L 70x30 XL 90x40 XXL Gaming Oyuncu Mousepad 29,90 TL

XRades 8 Çeşit 40x40 L 70x30 XL 90x40 XXL Gaming Oyuncu Mousepad


Ürün Yorumları
Urun secerken yaniltiyor
İstedigim urun olmadigi icin begenmedim

Ürün iyi ben düz siyah olanını aldım. renklilerde baskı nasıldır bilmiyorum ama gayet iyi.

Gercekten guzel
Urun anlatildigi gibi kaliteli guzel ve kaliteli tavsiye ederlm

Mousepad
beğendim ürün çok iyi bir şekilde elime ulaştı

Başarılı hızlı👍👍
İhtiyaç çözer boyutları iyi büyük masayı kaplıyor

Kaliteli
Ürün gerçekten kaliteli. Kokuyor gibi yorumlar okumuştum kokmuyor. F/P

Çok güzel
Öncelikle Ürün kaygan bir yapıya sahip yani mousenizi rahatça kaydırabilirsiniz altında da kaydırmaz olduğu için masadan kaymıyor ÜRÜN MÜKEMMEL

Aynı üründen 2. Alışverişim. Gayet memnunum. Güzel ürün.

Harika ürün, hızlı kargo. Teşekkürler.

Marka kalitesini aratmayacak kadar kaliteli
Gerçekten fiyatını hak ediyor. Mağaza çok hızlı gönderim yaptı, 4 sene önce 70x30 luk pad’im vardı ve eskimişti. Gelen ürün eski Pad’imden ince ve çok rahat. Delik kalitesi SteelSeries Quick’ler gibi, Mükemmel kalitede. Hiç Tereddüt etmeden almanızı tavsiye ederim.

Yorumları göster