Finish Quantum Max 170 Bulaşık Deterjanı + Temizlik & Bakım Seti 179,90 TL



Ürün Yorumları
Evet güzel ucuza denk gelirse para olursa alıyoruz

Çok başarılı diyemem
Fairy kullanılırken bunu deneyelim dedik bide yeni ürün muhakkak daha iyidir diye düşündük aldık ancak çok başarılı değil fairy nin normali ile aynı performansta sadece ismini çok cafcaflı yapmışlar tavsiye etmiyorum

rezillik ürün
hayır ürünü bize ulaşmadı

güzel
her şey yolunda uygun fiyata

5 yıldız
Çok beğendim tam istediğim gibiydi

ürün paketleme teslimat guzel
ilk deneme başarılı idi. indirimden aldığım için de bı o kadar mutlu oldum teşekkürler

hizli kargo
ewet ama tuz farkli ambalajda

ürün biharika evet beğendim bulaşık deterjanım bundan sonra finiş

çok beğendim her şey çok ozenliydi.Hızlı ve zamanında teslimat.Herkese öneririm

Görseldeki gibi sadece 85 lik 2 paket halinde geliyor. Yorumlarda ürün orijinal değil yazan biri vardı siparişi verdikten sonra görmüştüm. Bence ürün orijinal neden öyle bir şey düşünülmüş anlamadım

Yorumları göster