Dolu Koruyucu Branda - Darbeye Dayanıklı Akıllı Branda UV Katkılı 849,99 TL

Dolu Koruyucu Branda - Darbeye Dayanıklı Akıllı Branda UV Katkılı

Ürün Yorumları

soylenildigi gibi güzel ürün

üründe sorun görünmüyor teşekkür


Güzel ürün

Ürün güzel iş görür baya büyükmüş bagajda yer kaplar kargo biraz yavaştı yinede teşekkürler


Perşembe günü dolu yağışından sınıfı geçti teşekkürler


kalınlığı beklediğimden iyi


Evet kesinlikke tavsiye ederim


Araçların dabbelere ve doluya karsı korunması için gerekli

Ürün çok beğendim


Güvenilir ve ilgili

ürünü ilk teslim aldıgımda kargodan dolayı sıkıntı yasamıstım fakat satıcımız cok ilgili davrandı sorunumuzu halletti güvenilir ve üründe fotograftaki gibi tavsiye ederim.


Dolu brandası

evet beyendim gayet güzel


Piyasa da ki en iyi dolu koruyucu ancak firma fatura göndermiyor.

Ürün anlatıldığı gibi üst kısmı 6mm yan kısımları 3mm’den oluşuyor. Ancak elinize aldığınız da acaba daha mı kalın olması lazım büyük taneli doludan korur mu diye kafanızda soru işareti oluşabilir. Ancak şu an piyasada ki en iyi dolu koruyucu ürün bu. Aracınız sürekli dışarıda ve kapalı garajınız yoksa tercih edebilirsiniz. Her ne kadar Güneş ışınlarında kullanılabilir denilse de ben düşünmüyorum risk alamam. Ürünün olumsuz yanlarına gelirsek bagajda aşırı yer kaplıyor bagajınız küçük ise hepsini kaplar. Burdan firmaya da bir eleştirim olacak. Kendileri ve N11’le de iletişime geçtiğim halde ürünün faturasını hiç bir şekilde göndermiyorlar. Bir yıldızı o yüzden kırdım.


başarılı bir ürün

ürünü beğendim çok ağır değil sadece katlandığı zaman yer kaplar,mağaza ürünü kargolarken biraz daha sıkı muhafaza ederse iyi olur sardıkları patpatlı naylon hep yırtılmıştı.Golf 7.5 aracımı üst tarafın tamamını yanlarda cam seviyesine kadar kapattı.

Yorumları göster