Evde kaldığınız şu günlerde fazlalıklarınızdan kurtulun

KİLO VERME YOLCULUĞUMDAKİ YOL ARKADAŞIM

“XL-S EXPERT “ İLE TANIŞIN!

XL-S EXPERT SAYESİNDE
YENİ BİR “BANU” OLARAK HAYATIMDA YENİ BİR SAYFA AÇTIM!

Merhaba ben Banu,

Hepiniz hoş geldiniz. Yakın zamanda deneyimlediğim ve başarılı bir sonuç elde ettiğim tecrübemi sizlerle paylaşmak üzere bu sayfayı hazırlamak istedim. Biliyorum ki kilo kontrolü sorunu yaşayan tek kişi ben değilim ve bu öyle bir sorun ki herkes pek çok yorum yapar, öneri / tavsiye verir ama kimse gerçekten aynı durumu yaşamadan sizi anlamaz. Kilo kontrolünün her şeyden önce sağlığınız için gerekli olduğunu, bunun yanı sıra kilo verdiğinizde kendinizi fiziksel ve ruhsal olarak çok daha sağlıklı ve özgüvenli hissedeceğinizi bilirsiniz, bunları kimsenin size hatırlatmasına gerek yoktur. Fakat, bilmesine bilirsiniz de iştah öyle bir histir ki asla kendinizi kontrol edemezsiniz ve kilo aldıkça alırsınız…Bende de durum aynen böyle gelişti.

Tabi iş sadece iştahımın olması da değildi. Bunun yanında kendime sormam gereken çok kilit sorular olduğunu biliyordum. Ama hep o soruları kafamın arkasına atıyordum.

Peki neydi bu sorular?

  • Temiz yani sağlıklı besleniyor muyum?
  • Yeterince hareket ediyor muyum?
  • Yoksa sadece 1 katı çıkmak için bile asansöre mi binmeyi tercih ediyorum?
  • Kilo verme ihtiyacını gerçekten inanarak hissediyor muyum?
  • Yoksa olması gereken, doğrusu bu diye düşündüğüm için mi aklıma geliyor?

Kafamda bu sorularla ve cevaplarıyla ciddi bir mücadele hatta savaş içindeyken bu konu nedeniyle fiziksel ve ruhsal olarak çok yorgun olduğumu da hissediyordum. Fazla kilolu olmaktan ve bununla savaşmaktan gerçekten çok bıkmıştım. Tamamen pes etmek üzereydim.  Durumuma çok üzülen annem ise sağlıklı bir yöntem bulmak için sürekli araştırıyordu.  

Açıkçası tam da böyle bir ortamda XL-S i keşfeden ve beni tanıştıran da annem oldu. Ona da eczacımız önermiş. Sonsuz başarısız deneyimimden dolayı başta çok da umutlu değildim açıkçası. Hatta belki önyargılıydım bile diyebilirim.

Öncelikle detaylı bir araştırma yaptım ve bu ürün ile başarılı sonuç elde eden kişilerin tecrübelerini okudum. En önemlisi ürün içeriğini araştırdım ve konuyla ilgili yapılmış olan klinik araştırmaları okudum. Ürünün hangi firmaya ait olduğunu araştırdım. XL-S, dünyanın en büyük reçetesiz ilaç üreticilerinden biri olan Perrigo’nun ürünüymüş. Perrigo ürünleri arasında da hepimizin duyduğu hatta kullanarak deneyimlediği ne çok marka varmış. Bit tedavisinde kullanılan Paranit’ten tutun da cilt bakımı ürünleri sunan Sebamed’den Deotak-Depitak’a, gebelik testi Predictor’dan herkesin başına muhakkak gelen uçuğu tedavi eden Vectavir’e hatta tansiyon ölçme aletlerinde sıkça rastladığımız Omron’a kadar uzanan geniş bir ürün yelpazesi…

Ürüne, herhangi bir yan etkisi olmadığına güvenince, annemin ‘denemekten zarar gelmez’ ısrarının da etkisiyle kullanmaya başladım ve yeni halime ulaşma yolculuğum da start almış oldu…

Yeni yol arkadaşımla bu yola çıktığımda 33 yaşındaydım, XL-S  Expert kullanmaya başladığımda kilom ne yazık ki 88’di. XL-S Expert’in bir sihirbaz olamayacağını, bana yardımcı olmak üzere geliştirildiğini ama aynı tempoda yemek yemeye devam etmem ve mevcut hareketsizliğimi korumam halinde bana yardımcı olamayacağını da biliyordum. Okuduğum tüm metinler, gerek klinik araştırmalar, gerekse tüketici deneyimleri ve ürünle ilgili web sitelerinden derlediklerim bana XL-S Expert tabletin bu kilo verme sürecinde bana ciddi anlamda destek olacağını ortaya koyuyordu.

Peki okuduklarım bana ne diyordu? XL-S Expert bunu nasıl yapacaktı?

Öğrendiklerimin özeti şuydu:

  • Kilo kontrolündeki etkinliği klinik olarak kanıtlanan XL-S Expert tablet midede mekanik olarak etki ediyor, en önemlisi de kana karışmıyor ve istenmeyen yan etkisi yok.
  • XL-S Expert, yemek yedikten sonra alındığında midedeki yağların 1/3’ünü tutuyor ve hiç kana karışmadan bağırsaklardan atılıyor. Böylece aslında yediğimiz yemeklerin kalorisini düşürüyor.
  • Litramin kanıtlanmış etkinliğiyle tek başına diyete kıyasla 3 kata kadar daha fazla kilo kaybı sağlıyor.
  • Avrupa’da medikal ürün statüsünde satılan XL-S Expert tabletin klinik olarak kanıtlanan yağ bağlama etkisi ve yarattığı tokluk hissinin yanı sıra kolestrolü azalttığı da yine klinik olarak kanıtlanmış.
  • Yani XL-S Expert hem güvenilirlik hem de performans için klinik olarak testlerden geçmiş ve onaylanmış.

Araştırmalar ve ikna olma sürecimin ardından öncelikle sağlıklı beslenebilmek için yemem gerekenler ve uzak durmam gerekenlerle ilgili bir liste hazırladım. Kendime haftada 6 gün en az 45 dakika yürüyüş yapma sözü verdim. Etrafımdaki herkesten bu süreçte beni desteklemelerini ısrarla rica ettim.

Yeni beslenme düzenimi uygulamaya başladığımda yani aslında iştahımı kontrol etmeye çabalama sürecimde en büyük destekçim XL-S Expert tablet oldu. İştahımı azaltırken önüne geçemediğim tatlı krizlerimi neredeyse sonlandırdı ve ciddi bir tokluk hissi sağladı. Bu hissiyat da beni o kadar motive etti, başarabileceğim konusunda yüreklendirdi ki yeni beslenme düzenimi kendi isteğim ile günlük açık hava yürüyüşlerimle destekledim. İlk zamanlarda haftada 3 kez 1 saat yürümeyi başarabildim. İkinci ayın sonunda haftada 5’e çıkardım ve şimdi tamamen kendi isteğimle her gün en az 45 dakika olmak üzere yürüyüş yapıyorum. Havanın soğuk olduğu günlerde de hiç vazgeçmedim, ona göre giyindim ve yürüyüşe çıktım. Sadece çok yağmur yağdığı günler yürümüyorum ama o günlerde de youtube’dan kendime uygun egzersiz programları bulup onları yapıyorum. Yürüyüşlerim bir süre sonra benim için kendime ayırdığım, kendimle baş başa kaldığım özel zamanlar haline de geldi. O nedenle yürüyüş yaparken ne telefonla konuşuyorum ne de yanıma bir yürüyüş arkadaşı arıyorum…

İlk ay 5 kilo verdim. Sonucu görünce hiç ara vermeden XL-S Expert kullanmaya devam ettim. Şu anda diyetimin 5. ayındayım. Toplamda 29 kilo verdim ve 69 kiloya düştüm. Vermeyi hedeflediğim 9 kilo daha var. Diyetimi keyifle yapıyorum ve XL-S işimi inanılmaz kolaylaştırıyor. Bir anda aşırı kilo kaybetmemek beni rahatlatıyor. Normal bir hızla ama sürekli kilo vermek bedenimi yormuyor. Bu şekilde daha kalıcı olacağını biliyorum.

Bu ürünü ve uygun programı kullanırken yeme düzenim de değişti. Artık daha sağlıklı besleniyorum ve bundan keyif alıyorum. Belirli yiyecekleri yemediğim için de kendimi asla mahrum hissetmiyorum. Ayrıca XL-S in içindeki protein, vitamin ve mineraller, birçok ürünün sağlayamadığı zindeliği veriyor bana. En önemlisi de kendimi güvenli bir ürüne teslim ettiğimi, herhangi bir yan etkisi olmadığını biliyorum.

Arkadaşlarım, ailem, uzun zamandır karşılaşmadığım kişiler beni gördüklerinde ne kadar farklı ve muhteşem göründüğümü söylüyorlar. Sadece özgüvenim değil enerjim de arttı. Daha henüz istediğim kiloya erişmedim ama artık yapabileceğimi biliyorum…





Yorumları göster