Yumatu 32SMT3201 32" 81 Ekran Uydu Alıcılı FHD Smart LED Tv 1.659,00 TL

Yumatu 32SMT3201 32
Ürün Yorumları
Muazzam kaliteli kesinlikle aldığım fiyattan keske yine alabilsem. YouTube sorunlu deniliyor da pek sorun goremedim kodi tv olması PlayStore olması mükemmel benim samsung smart tvm de bile yumatu daki özellikler yok fiyat zamlandı ama niyetiniz varsa kesinlikle alın

Ürün tam puanı hak ediyor ellerine sağlık bekledigimdende güzel bir tv internetli olmasi ve bu fiyata bu kalite çok güzel

Ürün elime biraz gec gecti oda firimadan dayimi kargodan dolayimi bilmem 1 yildiz oyuzdan kirdim. Uru u alirken biraz tereddutlerim vardi acikcasi ama urun geldikten sonra hepsi kalkti ortadan urun gauet kaliteli tabi ne aradiginiza bagli herseyi 0 sıkıntılı tıkır tıkır calisir durumda bu fiyata alinabilecek guzel ozellikleri olan bir tv hemde android smart bence dusunmeden gonul rahatligiyla alabilirsiniz beni gayet tatmin etti.

1 Haftadır Kullanıyorum Boşuna Fazla Para Verip Farklı Pahalı Modellere Dünya Kadar Para Vermeyin Derim Arkadaşlar.. Bütün Özellikleri Sorunsuz Sıkıntısız Kullanmaktayım YouTube sorunsuz , Netflix Sorunsuz , Sportfy Sorunsuz , Blue TV Yükledim Sorunsuz Kullanıyorum Puhu TV Yükledim Sorunsuz Şekilde Açmakta . Görünüşü Gayet Şık Ve İdeal Boyutta Olup Gayet Memnunum. Sorunsuz Bir Şekilde 3 Günde PTT kargo ile Teslim Aldım . Alacak Arkadaşlara Tavsiye Ederim Düşünmeden Alabilirsiniz Şuan İçin Hiç Bir Sorun İle Karşılaşmadım Kendinden Uydulu Olması da Kablo Fazlalığından İnsanı Kurtarıyor..

Balkonda izlemek için aldim gayet guzel bana gore bir tek eksiği CI+modul okuyucuda olsa guzel olurdu

Cihazın içinde android  smart tv var. Fiyatına göre çok şaşırtıcı güzel  bi özellik. .açılması biraz geç 10-15 saniye. Görüntüsü fiyatına göre çok iyi (full hd) parlak. Netflix destekliyo hatta oyun yükleyip kumandayla oynayabiliyorsunuz. Ama youtube giremiyorsunuz. Başka  apk yükleyerek bu sorunu çözdük. Menüsü biraz karışık  klasik uydu cihazları gibi  basit değil.ama kanallar yüklü geliyo zaten çok uğraşmanıza gerek yok. Kurumu 32 inç olduğu için servisi yapmıyor kendiniz yapıyorsunuz garantisi başlıyo

Ürün sağlam olarak geldi ama daha iyi kargolanabilirdi. Laptop'ı bağlayacağım bir monitör ararken aynı zamanda TV olarak kullanabileceğim bir ürün istiyordum. Çok fazla ürün inceleyerek buna karar verdim ve şu ana kadar pişman değilim. Ürün sayfasında yazılan tüm özelliklere sahip, laptop'a HDMI kabloyla bağladım. 1080p 60hz olarak bağlı ve ihtiyacımı karşıladı. Çok hafif bir TV, smart özellikleri iyi, YouTube dahil birçok uygulama var, eshare ile telefondan aktarım yapılabiliyor. Uzun saatler kullanılsa da ısınma sorunu yaşamadım. Duvar bağlantı noktalari var ama kutudan aparat çıkmıyor. Yazılımı Yumatu''nun sitesinden alıp belirtilen şekilde yükledim. Yükleme sonrasında ekran terse döndü, çözümü için YouTube'dan başka bir TV için gösterilen çözümü uygulayıp düzelttim. Fiyat/performans olarak başarılı bir ürün, ihtiyacı olanlara tavsiye ederim.

Çok beğendim, 20 m2 kadar oda için ideal olabilir. Kurulum falan gayet basit sadece aradaki anten kablosunu ayrıca satın almanız gerekiyor

Ürünü yorumlara güvenerek aldım ama ürün denildiği gibi FHD panel değil HKC nin HD paneli(bazı sitelerde samsung panel falan yazılmış doğru değil.) buna rağmen görüntü kötü diyemem ama şöyle yazılımsal bi sıkıntı var sanırım tv izlerken kendi kendine 1. Kanala geçiyor ve bunu çok sık yapmaya başladı. Bir kaç gün içinde çözümünü bulamazsam  iade edeceğim bunun için jelatinini bile sökmedim daha. Onun dışında youtube sorunu yaşayanlar olmuş bende öyle bir sorun olmadı smart özelliği tıkır tıkır çalışıyor ilerde ne olur bilmiyorum.

Yorum yapmadan önce 5 gün kadar deneyip öyle yazmaya karar verdim, ürünü Xbox oynamak için aldım, daha önce lcd hd tvde oynuyordun Yumatuya geçince çağ atlamış gibi oldum. Xbox bağlayınca full hd 60 hz yazıyor renkler inanılmaz canlı çözünürlük gayet başarılı. Smart güzel özellikle “E Share” uygulaması smartı kullanmak için mükemmel bir uygulama telefonunuza kurup telefonunuzu klavye mouse gibi kullanıp istediğinizi yapabiliyorsunuz. YouTube da herhangi bir uygulamadan atma vs olmadı ama tv gelir gelmez güncelledim zaten, tv Wi-Fi ile yan yana o yüzden çekim konusunu tam bilemedim ama ben sorun yaşamadan kullanabiliyorum kopma olmuyor. Bir kere kodi tv uygulamasında cihazı fazla zorladım uygulamadan attı onun harici bir sıkıntı yaşamadım, bana göre fiyatını hakkeden bir tv. Neden 4* verdin derseniz tv hd panel bence yazılımla full hd oluyor sanırım ama bu benim için kullanıma engel değil ben memnunum.

Perşembe sipariş ettim cuma günü ptt tarafından bursa ya teslim edildi, hasarsız tertemiz bir şekilde elime ulaştı, ürünü 5 gündür kullanmaktayım gerçekten bu paralara alınabilecek muazzam bir cihaz, youtube ve netflix sıkıntısız, ben blu tv de yükledim interkatif kanalları oradan seyrediyorum hiç anten kablosu kalabalığına falan gerek kalmadı, balkon için aldım çok memnun kaldım

Türkiye'nin gerçeği ekranda olan haber gibi olmasından dolayı, biz vatandaşların yerli malı kullanmamızın ne kadar önemli  olduğu ortadadır.
Fakat Türkiye'mizde üretilen mazemeler de bize yakışır olmalı, işte bu nokta da YUMATU firmasını gönülden tebrik ediyorum. 
Evet kasası biraz daha kaliteli olabilirdi fakat verdiği bilgiler çerçevesinde tüm fonksiyonların ithal mallardan aşağısında kalmayacak şekilde.
Bir haftadır kullandıktan sonra bu yorumu yapıyorum.
Teşekkürler .

Fiyatına göre gayet güzel bir televizyon.Fiyat performans ürünü.Android smart olması ve tüm uygulamaların hatasız çalışması gayet güzel.Netflix'te var tv de.Ben şahsen tavsiye ediyorum.Yatak odama aldım ve işimi fazlasıyla gördü.

Akşam üstü sipariş verdim sabah 9 da geldi. İnternet ten aldığım en hızlı ürün oldu. Mükemmel bı hız. Teşekkürler UPS kargo ile geldi. Smart TV bu fiyata almak güzel. Menüsü geçişleri gayet iyi. Markaya para vermek isteyen varsa versin ama ben daha fazla özellik daha az marka düşüncesindeyim. Kesinlikle tavsiye ederim

Almayı düşünenlere benimde katkım olsun istedim ürünü mutfagima aldım. Özelliklerini görüntüsünü çok beğendim.butun programlar çalışıyor. Hatta genellikle internetten flim izliyorum youtube sorunsuz benim için tek eksi yönü paneli çok hafif ve evde kullandigim diger tv ye gore panel bana biraz hafif ve basit geldi . Buna rağmen pişmanlığım yok duvara monte edip kullanacaksanız hiç önemi kalmadı.  iknci bir tv olarak dusunuyorsaniz   ve bu özellikler de bu tv bana göre çok iyi beğenerek kullanıyorum.Ayrica kargo şirketine ve hepsiburada ailesine teşekkür ediyorum hızlı kargo ayni zsmanda magza urunu kirilmaya ve herhangi olumsuz duruma karsi sigortalı göndermiş mutlaka kargodan teslim alırken kontrollü alın derim   . Umarım faydalı olmuşumdur .

Fiyatına göre güzel görüntüsü var. Wi-Fi mevcut. Smart tv yazılımı android. Gayet iyi çalışıyor. Bu fiyat bandında alınabilecek en iyi televizyon. Kargo bir günde geldi ve hasarsızdı.

Görüntü iyi  ancak insanların cilt tonu kireç gibi uzun süre karıştıramadım yaklaşık yarım saat kadar kurcaladım kurulumunu yaptım ezberden trt4k vardi çok şaşırttı beni okanali acmasi

Yorumları inceleyerek aldım ptt kargoyla bir haftada geldi geldiğinde yazılım yüklü değildi önce geri iade etmeyi düşündüm sonra satıcıyı aradım nasıl yapılacağını tarif etiler internetten flaş belleğe atıp tv'ye yükledik herşey düzeldi şu anda çok memnunum herşey var hava durumundan tutunda netflix'e kadar bazı arkadaşlar kapatıp açınca smart tv'den başladığını yazmışlar TV'yi fiş'ten çekmedikten sonra sorun yok kapattığınız yerden açılıyor fişi çekerseniz smart tv' den açılıyor. Alacak arkadaşlara tavsiye ederim görüntü ve ses harika bu fiyattaki tv'de bu kadar net bu kadar parlak bir görüntü beklemiyordum. Bu kadar özelliğe sahip başka bir marka tv yoktur herhalde.

Almadan önce çok araştırdım. Hem oyun konsolumu ve bilgisayarımı bağlamak hem akıllı tv özellikleriyle tv olarak kullanmak amaçlı aldım. Üründe wifi, smart özellikleri herşeyi çalışıyor ve görüntüsüde tv de yeterli derecede. Konsol ve bilgisayar görüntüsü kötüydü ancak biraz ayar yaptıktan sonra görüntüde onuda halletim. Bir LG yada Samsung kadar görüntüsü olmasada bence gayet yeterli kalitede. Bu paraya alınacak en iyi ürün. Eleştiren Büyük markalarla kıyaslayan arkadaşlara bakmayın fazla parası olan büyük markaları alsın zaten. Evimdemi 7 yıllık LG nin görüntüsü daha güzel ancak f/p ürünü diyebilirim bu TV için.

Ürün paketli gelecek peki servis gelip kurulum yapacakmı yoksa biz kendimiz kurulum yapacakmıyız

Yorumları göster