Samsung Galaxy Watch (42mm) (Android ve iPhone Uyumlu) Pembe/Altın - SM-R810NZDATUR (Samsung Türkiye Garantili) 1.497,00 TL

Samsung Galaxy Watch (42mm) (Android ve iPhone Uyumlu) Pembe/Altın - SM-R810NZDATUR (Samsung Türkiye Garantili)
Ürün Yorumları
Öncelikle hem bileğimin ince olması hem de 46mm de tek renk olması nedeniyle 42mm aldım. En doğru kararımdı.
1 haftalık tam kullanım yorumum;
Genel olarak kullanımı gayet kolay. Özellikle Samsung Health uygulaması birçok açıdan avantajlı. Çok detaylı raporlar alabiliyorsunuz. Şu " verileri nasıl değerlendirilir yazmıyor ya" diyenlere; her bilginin üzerinde "info" butonu var. Bir zahmet biraz bakının. 
42mm şarj açısından yazdığı gibi 40 saati çıkarıyor ortalama kullanımda (tüm sensörler açıkken) . AOD açıkken de 38 saat. Tabi yok oyun yok video hadi müzik atayım derseniz o başka. 
Uyku takibi ve stres seviye takibi inanılmaz güzel. Bazen işim sebebiyle gerilebiliyorum. Ekranda rahatlatmaya yönelik nefes egzersizi beliriyor. 
Keza uzun süre sabit kaldığınızda da hareket etmeniz için uyarıyor. 
Tüm püf noktalarını çözmem 1 gün sürdü. Bence yeterli bir süre. 
Telefonum s8, bağlantı kopması ancak dükkândan baya uzaklaşınca, evde de araya 2. duvar girdikten sonra (2,5 oda var arada)yaşadım. O kadar kopma gayet normal. Memnunum ben bu konuda
Şarj konusunda hiç yarı yolda bırakmadı. Ancak %7 den tam şarja yaklaşık 3 saat sürüyor. Şarj konusunda şikâyet edenleri de çok haklı bulamıyorum. Herkes akşam telefonu şarja takıyor. Ve 40 saat gayet iyi bir rakam. 
Bütün bildirimleri açık tutmak yerine gerçekten önemli olanları açmak daha avantajlı. 
Velhasıl, sms / whatsapp vb. gelen mesajlara gerek hazır cevap gerek emoji gerekse klavye ile cevap verebiliyoruz. Ben zorlanmadım yazarken. 
Kalp sensörünü sporda "Sürekli ölçüm" onun dışında 10dk da bir ayarında tutuyorum. Çok ciddi ve detaylı raporlar alabiliyorum. excele aktarabiliyorum. 
Kardio yapanlar için önemli bir durum. Böylece tam olarak yanma yakma sürelerini görebiliyorsunuz. 
Ve daha yazamadığım birçok güzel fonksiyon var. Biraz araştırmadan, her şeyi cihazdan beklemek yanlış.
Samsung ekosistemini tercih edenler içim biçilmiş kaftan. Ekosistem içinde değilseniz bile uygulama yine de uyumlu diğer cihazlarla.

Hybrid bir ürün ya da bu saat arasında seçim yapmam gerekiyordu. Bu saati tercih ettim. Fakat eğer diğerlerini de rahatça test edebilseydim bu saati seçmeyebilirdim. 
Şunu anladım. Eğer pil süresi (ki bu saatte iki gün) kısıtlamalarından hoşlanmıyorsanız, saati kolunuzdan çıkarmama alışkanlığınız varsa, telefonla ve bilgisayar ile işleriniz zaten yeterince fazla ise, araçta ve ofiste bluetooth kulaklık kullanıyorsanız bu durumda belki de Hybrid bir saat seçmeniz sizin için daha faydalı olabilir. 
Bu saat ile aslında uyku, adım sayar, kalp atışları gibi fonksiyonlara ihtiyaç duyduğumu öğrendim ve bu özelliklerin Hybrid teknolojilerde de bulunduğunu biliyordum.
Suya dayanıklılık için ise abdest alırken, duş yaparken rahatlıkla kullanabilirsiniz. 5 bara kadar verimli ki bu da zaten havuz dahil etkinliklerinizde kullanabilirsiniz demektir. 
Hafif bir saat olduğunu belirtmeliyim.
Güle güle kullanın. ;)  

Her şey çok güzeldi fiyat rakipsiz biraz geç geldi ama değdi iPhone uyumu mükemmel olmasa da işimi görüyor. Apple Watch’a tercih ettim

Arkadaşlar yeni alanların bazılarında pil sorunu olabiliyor öyle bir sorun ile karşılaşırsanız eğer ürünü sıfırlarsanız sorun çözülür
Ürün ile ilgili gayet güzel her işinizi görür. Kılıf ile kullanırsanız daha iyi. Güzel duruyor gayet güzel gönül rahatlığıyla alabilirsiniz 😇

Kız arkadaşıma hediye olarak aldım gayet kadınlar için güzel seçim. APPLE uyumlu gayet iyi çalışıyor sorun yaşamadık.Her şeyi samsung müşteri hızmetlerini arayarak kolaylıkla öğrendik. Fiyata gayet değer apple watch göre daha şık tasarım ve kullanışlı.İyi ürün iyi hizmet .

Çok hızlı kargo landı, bir günde elime ulaştı.
Saat güzel daha önce gear s3 four modelini kullanmıştım o 46 mm, bu 42 mm sanki biraz ekran küçük gibi geldi ama alıştım tavsiye ederim gayet başarılı ve kullanisli

O kadar şık o kadar güzel ki. Anlatamam... Tam bir saat hastasıyımdır, benim için dış görüntüsü çok önemli. Ve kalitesi, kolda duruşu harika. Kargo hızlıydı, paket sorunsuzdu. Teşekkürler

El bileğim ince (16.5 cm) olması nedeniyle 42 mm olan ürünü tercih ettim. 46 mm aşırı büyük oldu. Teknik özelliklere heryerden ulaşılabileceği için onlara deyinmeyeceğim. Kutudan kablosuz şarj aleti ve bir adet dkalın bilekler için daha uzun yedek kordon çıkıyor. Bana üzerindeki kordon tam oldu diğeri uzun oluyor. Saati eşimde denedi ancak biraz kalın olması nedeniyle erkekte spor görüntü ve hoş olmasına rağmen kadında hoş durmadı. Her ihtiyaca cevap verebilen güzel bir saat.

Öncelikle ürünü daha aktif spor yapmak ve spora kendimi teşvik etmek için aldım.  Akıllı saatimi 1 aydır kullanıyorum  çok memnunum herkese tavsiye ederim. Aynı zamanda çok şık da bir saat, bu arada saat sayesinde 1 ayda 2.5 kg verdim.

Bileğim ince olduğu için 42 mm tam oldu ince bilekliyseniz diğerleri kaba durabilir.telim samsung  note 9 bluetooth actiginizda otomatik kurulum yapti ayarlari telinizden de kontrol edebiloyorsunuz.Ozelliklerine gelince 2 gün yaklaşık sarji gidiyor.Watsup Instagram mesaj ve eposta bildirimlerini alıp cevap verebiliyorsunuz sesli arama yapıp gelen aramalarla sesli görüşme yapabiliyorsunuz.rehberiniz kurulum sirsinda otomatik aktariliyor.Telinizden her türlü müzik dosyası aktarıp dinleyebiliyorsunuz.spor yürüyüş yaptığınızda ayrıntılı süre ve kalori hesaplaması yapıyor.araba kullanırken yada telefonunuz cantadayken telefona ulaşmadan her türlü iletişimimizi gerçekleştirmek için büyük rahatlık tavsiye ederim.Severek kullanıyorum

Eşim için aldığım saat, 24 saatten az bir sürede teslim edildi. Aynı saatin 46 mm versiyonunu kullanıyorum. Kesinlikle fiyat performans oranı muhteşem!

Hepsiburadanın ayakkabı kutusu gibi gelen hediye kutusu ve kayık yazı dışında saat çok güzeldi. Hediyedeki not da akıllara durgunluk veriyor. El ile yazsalar daha düzgün yazarlarmış.

ürün samsung kalitesini tamamiyla barındırıyor. ürünü tam 3 aydır kullanıyorum. varlığına, rahatlığına o kadar alışmışım ki evden çıkarken unuttuğum durumlarda geri dönüp alıyorum. bildirimleri telefonunuza uzanmadan saatinizde gormek, okumak ve cevap vermek oldukça kullanışlı. kaliteli bir akıllı saat istiyorsanız düşünmeden alin, ince bilekli olmama ragmen kolumda kaba durmuyor ve herkesin dikkatini cekiyor. kullandigim renk rose.

Ürünü araştırıp aldım beklediğim gibi telefona olan bağımlılık azaldı saat üzerinden takip edebiliyorum herşeyi bataryası tam 2 gün gidiyor bunu bilerek aldım birazdaha fazla gitse en azından 3 gün olsa süper olurdu bu saat kolda küçük duruyor çocuk saati görünümü var çok tepki aldım 46mm olanı daha güzel dururdu diye düşünüyorum Samsung kalitesi tartşılmaz hepsiburada ve Samsunga teşekkür ederim. Hızlı kargolandı ve teslim edildi.

Saat çok şık, gerçek saatten hiç bir farkı yok. Ben daha çok adım sayarı kullanmayı planlıyordum ama yürümeseniz de kolunuz hareket ettikçe adım algılıyor ve gün sonunda hedefinize ulaştığınıza şaşırıyorsunuz, sonra takip ettim ki oturuyor olsanız bile bazı kol hareketlerini adım sayıyor, bu beni hayal kırıklığına uğrattı. Cep telefonu ile bluetooth bağlantısı koptuğunda saat neredeyse hiç işe yaramıyor, yani cep telefonunuzu da hep birlikte gezdirmek zorundasınız, e o zaman ben bu işten ne anladım bilemedim. Pili söylendiği kadar uzun dayanmıyor, 1 gün zor gidiyor. Neyse işte güzel bir saat diye takıyoruz.

Ürün çok  hizli elime ulaştı  samsung kalitesi yine kendini gösterdi  ancak ürün  kutusunun guvenlik bandının tek tarafı açılmış  geldi iade etmeyi düşünsem de kutunun acilamadigini görünce iade etmekten vaz geçtim.  Saticinin uyarilmasini rica ederim. Hepsiburadaya teşekkürler...

Ürün elime 2 gün içinde sapasağlam ulaştı. Telefonum xiomi resmi 8 ile bağlantısını biraz sorunlu kurdum ama sonradan çözdüm kurulum yaparken size bazı uygulamalar indirtiyor onun dışında telefonunuzun bazı izinlerini açmanız gerekiyor saatle ve o uygulamalarla ilgili. Konum bulup hava durumunu eklemek biraz uğraştırdı ama Samsung dışında başka bir cihaza kurmak biraz meşakatli konum ayarlamasını telefonunuzu bir kereliğine ingilizce dile çevirip konumu yükleyebilirsiniz. Sonra tekrar Türkçe'ye çevirdiğinizde sorun kalmıyor

Saatin anlatildigi gibi genel anlamda basarili bir urun oldugunu dusunuyorum.Suanki piyasa fiyatindaki en uygun olaniydi.Kutusunda herhangi bir eziklik vs yoktu.Icindekiler tamdi.Saatin rengi once soluk  pembe gibi geldi ama suan alistim rengine.Unisex spor saat takmayi seven birisi olarak biraz kalin tasarimi sorun olmadi benim icin ama saatin ekrani genis tutulup kenarlari  daha ince olsaydi cok daha basarili bir tasarim olurdu.Ekran da daha islevsel ve kullanisli olurdu.Saatin kordonu on kismina gore ince geldi umarim cabuk yirtilma ve kopma olmaz.Tum bu degerlendirmelerime ragmen akilli saat dusunsem yine bu saati alirdim..Cunku soyledigim ozellikleri karsilayan daha sik bir saat de yok benim icin.Tesekkurler.

Samsung da alınabilecek en iyi saat. Her şeyi var. Eksiksiz bir model. Pil performansı siz saate alıştıkça daha iyi oluyor. Sesli görüşme çok başarılı ortam sesi hiç olmuyor. whatsapp mesajlarını okuyorsunuz ve cevap yazabiliyorsunuz ama saatte bir whatsapp uygulaması yok. Samsung marka telefonlar ile daha uyumlu ve sorunsuz çalışıyor alacak kişiler buna dikkat etmeli.

Yorumları göster