Porland Ethnic 18 Parça Servis Takımı 557,99 TL

Porland Ethnic 18 Parça Servis Takımı

Ürün Yorumları
12 kisilige tamamlamak ici 2 adet siparis etmistim. Kutu icerigi cok guzel paketlenmesine ragmen buyuk tabaklardan 2 tanesi kirilmisti. Direk saticiyla iletisime gectim. Sagolsun Kubra hanimda Remzi beyde cok yardimci oldular. Ozellikle Kubra hanim kargo sureci olsun tedarik asamasi olsun her adimda bilgilendirme yapti.

Tabaklarım biraz önce geldi kargo hizi paketleme muhtesem kesinlikle tavsiye ederim normalde beb trendyolcuyum ama bu saatten sonra butun alisverislerimi hepsiburdadan yapmaya karar verdim.fiyat olarakta daha uygun

Ürün ve satıcıyı tavsiye ediyorum.
Kargo nedeniyle hasarlı çıkan ürünlerin yenisini gönderecekler.tesekkurler novahome teşekkürler hepsiburada

Muhteşemmmm bir ürün alın ve aldırın gönül rahatlığıyla... firmanın paketlemesi ve hızlı korgosuda muhteşem. Teşekkürler hepsiburada ailesi

Gayet güzel bir model bence kesinlikle almalısınız ben indirimde aldım ve çok memnunum. Sadece paketlemesi zayıf olduğu için iki servis tabağım kırık gelmişti ama tedarikçi firma en kısa sürede kırık olan tabakları gönderdi

Takıma zaten diyecek yok çok şık bir takım eşime hediye olarak aldım. Satıcıdan yana da hiç şüpheniz olmasın çok ilgili bir satıcı iki adet servis tabağı kırık çıktı kutudan hemen yenisini yolladılar.

Ürün çok hızlı geldi. Fakat geldiğinde 2 servis tabağı kırıktı. Satıcıyla iletişime geçince hemen yenilerini gönderdiler. Çok ilgilendiler. Çok çok tavsiyedir. Teşekkürler NovaHome

Mükeemmel bir takım tek bir parçası bile kırılmadan sağlam bir şekilde geldi, paketleme çok güzeldi. Almayan varsa alsın, aldırsın

Kargom elime ulaştı indirimde aldım çok teşekkür ederim sıkıntısız ve göründüğü gibi geldi 👍🏻

Ürün çok güzel çok beğendik. Kargo ve paketleme konusunda tereddütlerimiz vardı. Fakat satıcı çok güzel paketlemiş ürünü ve sapasağlam ulaştı elimize. Ürünü ve satıcı tavsiye ederim.

Ürün gerçekten göründüğünden de güzel ve kaliteli. Bir tabak kırık çıktıktan sonra satıcı 1 hafta içerisinde kırık çıkan tabağı da iletti, çok memnun kaldım. Ben ikincisini almayı düşünüyorum, tavsiye ederim!

Satıcı firma özenli paketleme yapmış. Teşekkür ederim. Ancak kargo firması ozensizdi. Paketi açmama izin vermedi. Sorun olursa satıcı firma ile görüşün dedi.

ürün için 5yıldız veriyorum.Gönderen için de ayrıca 4yıldızlı teşekkür ediyorum.5biraz fazla olabilirdi açmadan önce korktum açıkcası,paketlemeyi zayıf buldum.Şans eseri kırılmamış.Emeğinize sağlık

Çok güzel sağlam ulaştı elime

Ürün istediğim gibi geldi ve satıcının ilgisi güzel ekibe teşekkür ederim

Ürün çok kaliteli ve güzel. Çok kısa sürede elimize ulaştı ve paketlenmesi de çok iyiydi. Teşekkür ederiz.

Ürünleri de, paketlemesi  de, kargosu da çok güzeldi, Hepsiburadaya ve satıcıya teşekkür ederim 👍

Hem paketleme hem hız konusunda çok başarılıydı satıcı firma. Tabakların güzelliğine kalitesine diyecek yok zaten.

Tek kelime ile harika kalitesi tartışılmaz indirimde çok ama çok uygun fiyata aldım

Mukemmel. Çokta uygun fiyata aldım. Kesinlikle alacaklara tavsiye ederim. Kalitesi tartisilmaz

Yorumları göster