Toshiba 32LL3A63DT 32" Uydu Alıcılı Full HD Smart LED TV 1.679 TL

Toshiba 32LL3A63DT 32
Toshiba 32LL3A63DT 32" Uydu Alıcılı Full HD Smart LED TV 1.679 TL

Ürün Yorumları
Başka bir ürün bakmaya gerek yok. Fazlası var eksiği yok.
Ürüne puanım 5 yıldız. Görüntü full hd. Kumanda da Netflix, YouTube tuşu var. Bu bile tercih etme sebebi olabilir. Kasası, kumandası çok şık. Üst kattaki daireden wifi çekiyor. İzleniyor ama internet çekimine göre görüntü kalitesini gösteriyor. Menüsü vs her şeyi ile dört dörtlük bir ürün hemde bu fiyata. Ben dükkanım için aldım. Ama evde küçük bir oturma odasında da fazl fazla iş görecektir. Vestel kurulum yapıyor aradım 65₺ kurulum dediler. Tercih etmedik kendimiz kurduk. Garanti dışı kalır mı kalmaz mı bilmiyorum. Ama kurulum kitapçığı ile rahatlıkla sizde kurabiliyorsunuz. Ben alırken çok aklımda soru işareti vardı. Sizin olmasın.

Hızlı Kargo
Ürün teslim tarihinden tam 1 hafta önce geldi hemde bu corona günlerinde süper oldu. Dış kaplamsı çok dayanıksız gibi gözüküyo bi de çok hafif ama görüntü kalitesi çok iyi küçük bi oda içinde yeterli boyutta sirf netflix icin almistim iyi ki almisim sadece wifi cekimi dusuk kaliyo o da internet kutusunun ön odada olmasindan heralde bu fiyata daha iyi bi tv bulamazsiniz bulsanizda internetsiz goruntu kalitesi olmayan siradan bi tvniz olur onada gerek yok acin telefondan izleyin o zaman alin bu tvyi alin güzel

Ürün horoz kargo ile 4 gün içerisinde geldi. Televizyonu kurulumu basit olduğu için kendim kurdum. Servisi aradım kendiniz kurabilirsiniz fatura garanti yerine geçiyor dedi. Risk almak istemeyenler servise kurdurabilirler. Smart tv olarak iş görüyor menü vs. hoşuma gitti. Fiyatı göz önünde bulundurunca gayet iyi bir ürün tavsiye ederim.

Neden?
Televizyon özellikler açısından çok güzel görünüyor ama neden Toshiba'nın kendi sitesi de dahil yeryüzünde başka hiçbir yerde adı geçmiyor?

Fiyat/performansa göre iyi.
ARTILARI:
1- görüntü ve ses güzel
2-smart özellikleri çalışıyor ve yeterli sayılır bu fiyata.
3-wifi, Bluetooth, ekran yansıtma özellikleri çalışıyor. wifi mesafesi yan odadan çeker ama daha ötesini denemedim.
4-lg webos 3.0 üst düzey tv min açamadığı video formatlarını açtı. umarım bozulmazlar.
EKSİLERİ:
1- TVnin kasası çok dandik. kaliteli hissi vermiyor neyseki iç özellikleri öyle değil.
2- Keşke TV kasasının yanında veya altında bir kaç tuş olsaydı. menu, ses gibi çünkü yok. kumandaya bağımlısınız. kumanda bozulsa veya kaybolsa ortada kalırsınız.
özetle lg veya samsung iki katına yakın para vermeye gerek yok.

Nexfilx Bluetooth WiFi hepsi var
Ürün süper hızlı gönderim yazmasına rağmen kargoya verilmedi. 1 gün geçilmeli geldi. Ürün güzel vestel üretimi alacak arkadaşlara bilgi olsun. Gayet güzel begendim. Çok ahım şahım kalite akmıyor ancak iş görüyor. küçük oturma odama aldım. 10 sene once olan lcd 102 ekran s.m.n.g. TV im ile aynı görüntü kalitesinde. Nexfilx Bluetooth WiFi hepsi var.

Görüntü ve smart özellikleri iyi
Görüntü ve smart özellilleri bu boyut ve fiyattaki TV için iyi. Seste fena değil.
Wifi bağlantı şu ana kadar sıkıntı yok.
Kumanda da direk netflix ve youtube tuşu olması iyi bi özellik olmuş. youtube vs açılırken  çok bekletir diye tahmin ediyordum ama gayet güzel çalışıyor.
TV hepsijet tarafından 2.günde teslim edildi.
Garanti için kutu açılımı ve kurulumun vestel tarafından yapılması zorunluymuş. İstanbul için 95tl ücreti var. Servis zamanında geldi ve dikkatli bir şekilde çalıştı.
Ayrıca TV duvar montajı için vesa 200x100 bağlantı aparatı gerekli ve TV arkasındaki bağlantı delikleri yukarıda konumlandırılmış (ortaya yakın değil) duvarda deliklerini açmadan kutuyu açıp hizalamanın kontrol edilmesinde fayda var yoksa tahmininizden biraz aşağıda kalabilir. Sonuç olarak görüntüsü güzel ve smart özellikli FHD küçük oda TV olarak tavsiye ederim.

5 yıldızı hak ediyor
Mutfak için aldım. Görüntü kalitesi ses performansı ve özellik bakımından bu fiyata alınabilecek en iyi ürün düşünmeden alın bu fiyata daha iyisi olamaz...

HOROZ LOJİSTİK TAM BİR FİYASKO
Tv yerli Vestel Manisa üretimi
Kurulum basit,kullanımı güzel görüntü kalitesi fiyata göre makul ses kalitesi biraz zayıf ve kalitesiz “mevcut kullandığım 4K 49” L.. markaya göre harman kordon ses ses sistemi gibi kesinlikle değil”
Kanal geçişleri orta derece,Bluetooth bağlantısı zayıf yakın mesafede bile kopmalar oluyor,kulaklığınızı açtığınızda otomatik bağlantı yapmıyor her seferinde menüden girmeniz gerekiyor.Kablosuz modem bağlantısı güzel 24mbps internetim var TV 18mbps olarak görüyor,YouTube Google dan film video seri şekilde çalışıyor,diğer bin dolarlık tv min açmadığı film formatlarını 200 dolarlık bu tv sorunsuz açıyor,
Kasa ve ayak için kötü demişler,ayağı güvdeye L şeklinde bağlandığı için biraz esneme yapıyor arasına 3-4mm bir kibrit çöpü sıkıştırırsanız sorun kalmıyor,ayrıca zamanlayıcı menüsü çok güzel düşünülmüş izleyeceğiniz proğramları ayarlayıp zamanı geldiğinde kendiliğinden diğer kanal geçişlerini yapıyor.Buraya kadar güzeldi.
Gelelim kargoya;
Horoz 🐓 lojistik diye bir ev,eşya taşıma firmasına ürünüm teslim edilmiş,5 gün sonra Ankara’ya geldi,5 gün de dağıtım yapan şubede bekledi neyse
telesekreter yöntemi ile aranarak randevu verdim,
saat 16:00 oldu gelen giden yok.aradım şubeyi saat 22:00 ye kadar çalışıyorlar gelir dediler,saat 21:45 de telefonum çaldı adres sordu tarif ettim “Ankaranın göbeği,merkezi olan bir yer” geldiğinde saat 00:10 du,
KARGO ŞİRKETİNİ GÖZDEN GEÇİRİNİZ!

On numara TOSHlBA
Güzel ürün tavsiye ederim güvenilir satıcı ekran kalitesi internete bağlanması ve ses çıkışı güzel ürün tavsiye ederim isteyenler terettüt etmeden alabilir....

f/p on numara
3 gün içinde ulaştı.beklentilerimin çok üzerinde çıktı. insanların ne kadar bilgisiz yorum yaptıklarının kanıtı oldu benim için. Malzeme kalitesi kötü denmiş gayet kaliteli. kullanılan panel ve çerçeve dolayısı ile böyle olmak zorunda ekranı cam olsa yansımalar olur vs.. kalın tüplü tv denmiş, aldığınız ürün d-led yani arkadan direkt tamamen aydınlatmalı. (ince olanlarlar edge led; ışık sızması ve kalitesiz kontrastlı olanlar.) Tercih meselesi, önceliğiniz ince olması değilse gayet şık. Düğmesi yok, kumandaya bağımlısınız denmiş; arka tarafında mevcut, kontrol edilebiliyor. insanlar yorumlara bakarak karar veriyor yorum yaparken daha bilinçli olunmalı diye düşünüyorum. 

Bunlar haricinde denediğim kadarıyla;  wifi üst kattan bağlanmama rağmen yeterli gayet. ekran yansıtma(miracast) başarılı, az gecikmeli sorunsuz aktarıyor. bluetooth ile tv ye resim yansıtıp açılış logosu yaptım ve hoparlör olarak test ettim sıkıntısız telefonu bağlayarak müzik dinleyebilirsiniz. netflix blutv de sorunsuz çalışıyor kumanda üzerinden direk ulaşım olması güzel. Kumandası şık ama gereksiz büyük, tek eleştirim bu olabilir. Fiyat performans ürünü, pandemi zamanında da üç günde ulaştı. Horoz lojistik üzerine olumsuz yorumlar korkutmuştu ama bir sorun yaşamadım. Kurulumu da çok basit, gereksiz kurulum ücreti vermenize gerek yok. Garantisi fatura ile başlar. Boyut olarak karar verdiyseniz başka tv düşünmenize gerek yok..

Fırsatı kaçırmadan alın
mutfak için uzun zamandır TV bakıyordum  küçük ekranlarda internet netfilix bulamıyordum sonunda hepsi burada da buldum harika bir TV özellikleri salonumdaki 4bin liralik TV den daha güzel kurulum için servis çağırmadım kitapçıktan kendim yaptım.arayışta olanlar hiç düşünmeden alın kumandası çok kullanışlı

Harikulade
Ürün çok güzel. Tam bir fiyat performans ürünü. Kısa zamanda Horoz Lojistik ile teslim edildi. Kurulumu kendim yaptım. Yani kurulum derken; iki vida sıkıp, fişe takıp, bir iki tuşa bastım o kadar. 5 yaşında çocuk bile yapar. Görüntü kalitesi, ses kalitesi güzel. Smart performansı başarılı. Hem Netflix hem de Bein Connect uygulamalarını sorunsuz kullandım. YouTube da başarılı. Tüm bunları kablosuz İnternet bağlantısı ile denedim, o da mükemmel. Tüm özelliklerini karıştırma fırsatım olmadı ama onların da iyi olduğundan eminim. 32" smart tv kategorisinde, bu fiyata en iyi seçenek gibi görünüyor.

Müthiş daha ne olsun
Harika bi tv. Hem uygun fiyatlı hem sorunsuz. Hepsijet ile 2 günde sağlam şekilde geldi. Netflix youtube hızı çok iyi. Görüntü kalitesi çok iyi. 
Bazı öneriler:Kurulumu yaparken wifi ye bağlama işinde şifreyle girişte sıkıntı yaşandı. Modemdeki wps tuşuna basınca bu sorun çözülmüş oldu. 
Bununla birlikte kanal yüklenirken acemi olduğum için biraz sorun yaşadım. Bunu da uydu seçip diseqc seçilip rahatlıkla halledildi. 
Kargo hızı süperdi. Kalite süper, büyüklük bakımından hem mutfak hem oturma odalarında oldukça yeterli. Sesi de gayet iyi. Şimdilik hiç bir sıkıntı yok. Başka tv lere yüksek fiyatlar ödemektense ki uyduruk markalar bile bundan yüksek fiyatta, böyle dolu dolu bu tv yi gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Kötü yorumlara aldanmayın, insanların en ufak birşeyi sorun edebilmesi mesela ışığını bile sorun edebilmeleri tam bir şımarıklık bana göre.Teşekkürler hepsiburada.

Beş Yıldız
Hepsiburada, TV'nin kutusunun iki yüzüne karton koyup kalın patlangaçla oldukça koruyucu ve özenle paketlemiș Tesekkur ederim.Sürat Kargo makul sürede hasarsız getirdi.TV'nin kutusunda bi sorun görmedik, yinede kutuyu açarken kameraya çektik.TV'nin faturası gelmedi ancak sitede siparișinizin oldugu sayfadan Mail adresinize gönderebilir veya indirebilirsiniz.TV hafif, arka kalınlığı 12 cm kadar,dıș görüntüsü güzel.Ufak bir altlığı mevcut. Kutudan duvar aparatı çıkmadı.Vestelin servis ücreti 75 Tl, duvar aparatı isterseniz 15 Tl  istiyor. İlk kurulumu gayet kolay. Görüntüsü HD kanallarda daha iyi.Sesi salonda bile gayet güzel ve yeterli, 100'e kadar açtım hiç bozulma olmadı.WiFi evin diger ucundan bile güzel çekiyor. NetFlix,YouTube, BlueTv ve hazır yüklü gelen diğer uygulamalar çalışıyor.TV'nin kumandadan menüsünün kullanımı bașta diğer TV'lerden karıșık gelebilir,biraz farkli.Kumanda üzerinde Netflix ve YouTube düğmeleri var. Kumanda için 2 adet ince kalem pili var. 
 Bluetooth'la cep telefonunun görüntusu aktarılabilir ancak videolarda akıcı değil ara ara kesiklik oluyor (2-3mesafeden denedim) Daha sonra tekrar deniycem. Çok bakamadım ancak Google yok sanırım. Menüde EBA vardı oradan adres satırına girip başka sitelere girilebiliyor, kablosuz mause ve klevye burada kullanılabiliyor ancak YouTube ve Netflix'te mause çalıșmadı servise sorucam.Tv'nin sol arka kenarında, kulaklık çıkışının altında ufak bir çevrilebilir/içe bastırılabilir açma kapama, ses, menü ayar düğmesi var. TV, ayak ve altlık bağlantısı için gelen 2 ayrı poșetteki 2+4 adet vidayı paketlerken yanlışlıkla  karıștırmıșlar. Altlığın ayağını TV'ye takacağınız 4 vida: beyaz ve aynı boyda, ayağı altlığa takacağınız vidalarda: 2 adet ve siyah renkte, vidaları takarken buna dikkat edilmesi gerekli Genel olarak güzel bir TV.Yorumlara bakarak aldım.82 ekran TV'lerde bu özelliklerde bu fiyata başka TV alamazsınız. 3 sene Vestel garantisi var.Tavsiye Ederim.Hepsiburada ve Sürat Kargoya Tesekkur ederim.

Fiyatının Hakkını Fazlası İle Veriyor
Ürünü almadan önce neredeyse tüm yorumları okudum, yorumu yaparken özellikle fiyatını göz önünde bulundurdum

Kargo Horoz lojistik tarafından hem çok hızlı, hem de çok iyi paketlenerek belirttikleri tarih ve saatte teslim edildi.
 
Kurulum konusunda bazı arkadaşlar servis kurmazsa garantinin biteceğini yazmış fakat bu yanlış, televizyonu kendiniz de kurabilirsiniz garantisi bozulmuyor, sadece kutudan hasarlı çıkması durumunda ücretli olarak yaptırabilirsiniz, veya Hepsiburada'yı ürünün hasarlı geldiğine ikna edip değiştirtmeniz gerekmekte. ben bu riski göze almadığım için 80 TL verip kurdurttum.

Ürünün çok kalın olduğu yazılmış yaklaşık 6 cm bir kalınlığı var (Çerçeve hariç) bu fiyat için kabul edilebilir, incelik takıntınız varsa yaklaşık 1.5 katı fark ödeyerek başka marka alabilirsiniz.

Panel kalitesi arka aydınlatmalı bir panelden beklenmesi gerektiği kadar, normal ışık koşullarında gayet iyi, karanlık ortamlarda ise hafif bir arka aydınlatmanın yarattığı ton farkını görebilirsiniz (Özellikle siyah renklerde) ancak bu belirli ortamlarda dikkatli bakılınca görülebilir bir durum.

Smart özellikleri çok iyi Netflix, Youtube, Puhutv  gibi servisler çok iyi çalışıyor.

Kablosuz ekran yansıtması kablolu bağlantıdan daha da iyi gösteriyor.

Wifi bağlantısı modeme uza veya arada fazla duvar varsa az çekiyor (Bende arada iki duvar ve bir hol varken iki çizgi) ancak evinizde hızlı bir bağlantı varsa çok sorun değil, televizyonun içindeki hız testi uygulaması 48 mbps görüyor ki bu oldukça yeterli. Ancak imkanınız varsa kablo ile bağlayın, en iyi bağlantı yöntemi budur.

Sonuçta ne amacı ile ne kadar ödediğiniz önemli, ben çalışma odama hem ikinci bir monitör hem de televizyon olması için aldım, fiyata göre komple paket olarak son derece iyi.

Neticede Vestel'in üretimi bile olsa Toshiba patentli bir ürün, markanın kalitesini sanıyorum tartışmaya gerek yok. Almayı düşünen arkadaşlara gönül rahatlığı ile tavsiye ederim.

BU FİYATA RAKİPSİZ
Bir ürünü eleştirirken  fiyatiyla orantılı olmasi lazim. Tv fıyatı ve ozellikleri ile rakipsiz. Çok ince bir kasa değil. Kumanda çok iyi çekiyor. Bluetooth bile var   gece sesizlikte kablosuz bluetoth kulaklıkla dinliyorum. Kurulumu kendim yaptım servıse sordum mecbur değilsiniz. Ana gövdede düğme var. kumanda kaybolda bile. Yanlış yorum yapmıslar. Vestel uretimi.  Netflix youtube sorunsuz. Full hd  Görüntü cok iddalı değil ama Hd ready den iyi. Alan memnun kalır.

Toshiba 32 inç led tv
Tek kelimeyle, harika

Hiç düşünme al
Hepsiburada ya tşk ederim dediğinden daha erken gönderdi toshiba muhteşem çok beğendik teretüt ettim ama gerek yokmuş bu fiyata bu özellikler mükemmel

Ürün bence iyi beklentilerimi karşılıyor yalnız kablosuz internet erişiminde öteki odadaki modemden internete bağlanamıyorum, ya modem tv nin yanında duracak yada kablolu bağlantı oluşturmanız gerekiyor, birde ayağı biraz zayıf gibi hafifçe dokununca öne arkaya doğru sallanıyor, evde bir tanede toshiba 40 inç var onun ayakları daha sağlamdı bu niye böyle anlayamadım.

Yorumları göster