Vestel 58UD8200 58" 146 Ekran Uydu Alıcılı 4K Ultra HD Smart LED TV 5.741,04 TL

Vestel 58UD8200 58

Ürün Yorumları
Piyasada bu vestel 58" model için pek bir yorum ve video bulamamıştım. Bu nedenlede biras çekinerek almıştım. Öncelikle ilk izlenimlerim Ekran çok büyük resimlerde küçük gibi fakat kurulum yapınca oda  sinema gibi oldu, Ses tatmin edici ayarları var , görüntü güzel 4K sorunsuz , kumanda şık ve sade , bütün gün kullandım panelde ısı gözlemlemedim. Sonuç olarak 55" ile 65" inç arasında kalanlar bu tv yi benim gibi tercih edebilir. Bir samsung ve lg lg den farkı yok çünkü geçmişte bunlarıda da kullandım son olarak cep telefonunuzda özellik varsa yansıtabiliyorsunuz gayet akıcı. Vestel Servis Çok İlgili. Tercih sizin şimdiden hayırlı olsun

HD VE 4K KANALLARDA GÖRÜNTÜ SÜPER 
MENULAR ARASI GEÇİŞ HIZLI 
BEN MEMNUN KALDIM

VESTEL' İN İLGİSİ AYRI GÜZEL.  KESINLIKLE BU URUN OLMASA BILE BASKA BIR URUNDE VESTELI TERCIH ETMENIZI ONERIRIM. HER SEKILDE YARDIMCI OLUYORLAR . KURULUMUNDAN DAHA SONRA DESTEĞİNE KADAR

Bu ürünü aldım fiyatına göre özellikleri bakımından çok iyi.yabancı markalara iki kat para ödeyeceğinize yarımı fiyatına nerdeyse olan bu ürün Harika.Tek sorun kargo şirketidir.Yani bu ürünü almak isterseniz kargo şirketine bakın Horoz lojistik ise bence firmayı arayın horoz lojistikle yollamasınlar.yaw benim tv yi istanbuldan izmire bir günde geldi.6 gün boyunca İzmir de beklettiler bu kadar da olmaz yani gerçekten çok geç getirdiler.Ama ürünü tasfiye ederim.

1 yıldır kullanıyoruz bazen donuyor ama fiyat performans iyi

İlk izlenim olarak gayet iyi ve büyük bir televizyon. Ayrıca elimize ulaştıktan ertesi gün vestel servisi ücretsiz gelip kurulumunu yaptı gayet basarılı

Bu fiyata bu misss başka bu fiyata bunun kaliyesinde bunun teknolojisinde alamazsınız vestek diye ön yargılı yaklasmayin

10 numara 5 yıldız bir ürün Ancak anlamadigim diğer sitelerde 3 yol olan garanti süresinin  burada 2 yol olmasi düşündürücü İster istemez  revizyonlumu diye düşünüyor insan

Yorumları göster