Serabed Four Seasons Full Ortopedik Yatak (Sıcak ve Soğuğu Dengeleyen Özel Kumaş) 160 x 200 cm 1.799,84 TL

Serabed Four Seasons Full Ortopedik Yatak (Sıcak ve Soğuğu Dengeleyen Özel Kumaş) 160 x 200 cm
Ürün Yorumları
Birincisi her ne kadar kargoyu eve çıkartmasalarda ürün iki günde elimize ulaştı. Fiyatına göre gerçekten çok kaliteli bir ürün. Yorum yazmak için bir kaç gün bekledim ama aslında daha ilk günden farkını anlıyorsunuz. Almadan önce bir kaç markayı inceledim, açıkçası emsali ürünler beni çok tatmin etmedi. Bizim beğendiklerimiz ise çok pahalıydı. Sırf yorumlara güvenerek bu ürünü alamaya karar verdik ve iyikide almışız. Herkeze çok teşekkürler. Birde son olarak yatak orta sertlikte diyebilirim. Kesinlikle çok rahat.Tabiki bu durum birazda kilo ile alakalı ben 72 kiloyum.

Almadan önce çok araştırma yaptiks eşimle ve bu yatakta karar kıldık.Sebebi de firmanın otel vs gibi bir çok yere yatak üretiyor olması ve de kullanan bir çok kişinin memnun kalmalarıydı.Biz bel ve boyun ağrılarına biraz sert bir yatağın iyi gelebileceğini öğrendikten sonra hiç tereddüt etmeden satın aldık.Bize çok iyi geldi.Biraz sert yatak sevenler için ideal.Biz çok memnunuz.Fiyatının ötesinde kaliteli bir ürün malzeme kalitesi dış görünüş olarak. Almak isteyenlere tavsiye ederim.

Ürün kaliteli, fiyatına göre gayet ideal lakin yatak sert. Puanımın düşük olma sebebi ''Ürün açıklamasında yumuşak yatak olduğu '' 1 en yumuşak değer 5 en sert değer sıkalasına göre yatağa 2/5 yumuşak yatak değeri verilmiş... 
bence bu oran 4/5 ,, alacaksanız bu sertlik orana göre alın... yatak sert...

Serabed firmasına çok teşekkürler. Sanırım ürünün fiyatında bir yanlışlık oldu ama buna rağmen hiç bir şey demeden gönderdiler. Bu Türkiye'de az bulunan bir niteliktir. Çok takdir ettim.

Çok uygun bir fiyata bu kadar rahat bir yatak olması gayet güzel. İlk kullanımda farkı anlıyorsunuz. Ben bir kaç gün alışma süresi olur diye düşünmüştüm ama yatar yatmaz rahatlığını hissediyorsunuz. Sabahları ağrı sızı duymadan uyanıyorum artık. Teşekkürler...

Serabed yatakları muhteşem.Ürün geldiği ilk günden beri ağrısız ve neşe içinde uyanıyorumm😊tekrar tekrar teşekkür ediyorum❤

Yorumları göster