Philips Hue Play 2'li Özel Set - Hue Bridge 1.445,46 TL

Philips Hue Play 2'li Özel Set - Hue Bridge

Ürün Yorumları
ilk olarak fiyat meselesine gelirsek, ben ucuz alacak kadar zengin olmadığımı deneyimledim. Çok daha uygun fiyata benzer aldım on gün sonra çöp oldu. Bu sistem çok amaçlı, ister PC ye entegre edip kullanın ister sadece aydınlatma maksatlı kullanın. Bridge burda önemli, 50 ye kadar Philips Bluetooth ışık bağlanabilir. Kurulum çok kolay Wi-Fi modeme kablo ile bağlıyorsunuz,fişe takıp düğmeye basıyorsunuz. Bu arada 2 kutu dan birinden güç kablosu çıkıyor diğerinde yok panik yapmayın. Üçüncü bağlantı için de yer var. Programı indirin kurun, güncelleme isteyecek onu da yapın sonra gönlünüze göre ayarlayın. İster yatay ister dik ister tv veya monitör arkasında size kalmış. Google nest 2 ile gayet uyumlu çalışıyor. Tek rahatsız edici kablolar yatay kullanıldığında beni rahatsız etti, göze batıyor. Kitapçıklardaki seri numaraları tanıtırken lazım olacak, bunları saklayın. Bu arada sync box olmadan ambilight tv ler haricinde görüntü veya ses uyumlu çalışmıyor. Ambilight tv niz varsa ilave oluyor. Bu set tv nizi ambilight yapmıyor . Ancak PC ye gerekli programı kurar, PC yi de TV ye bağlarsanız biraz ince ayar sonrası tam olmasa da bir ambilight efekti alırsınız.

Ortama keyif katan bir ürün. 530 lm parlaklık tv arkası kullanım için güzel. Kurulum oldukça kolay. Nethouse’a aşırı hızlı ve özenli paketlemesinden dolayı teşekkür ederim.

Teknoloji ürünlerini severim. Hue da uzun süredir almak ve deneyimlemek istediğim bir cihazdi. 
Televizyon ve bilgisayarımda ikişer adet play modelini kullanıyorum. Ambilight televizyonum yok ama kaliteli bir hdmi kablo ile neredeyse senkron şekilde görüntü ve ışık aksiyonunu alıyorum.

Harici olarak bir aydınlatma ürünü değil. Sadece dekoratif amaçla kullanabilirsiniz

Hue ailesi bağımlılık yapıyor. Daha uygun fiyatlı olması gerektiğine inandığım ve brige almadan tam performans ile kullanma imkanı olmadı için 1 yıldız eksik veriyorum ama sadece televizyon için değil, evin atmosferini değiştirdiği bir gerçek. Televizyon philips değil ise görüntü senkron olmuyor, buna dikkat. Bilgisayardan bağlarsanız müzik ve görüntü senkronizasyonu oluyor. Televizyon senkronizasyonu  için yine brige benzeri bir cihaz almanız gerekiyor

Mükemmel bişe hue Bridge ile istediğiniz renk ışık yapıyor evden çıkınca ışıkları yakıp kapatabiliyorsunuz.tatile gittiniz aksam 8 sabah 7 gibi ısıklarınoromayik yapabilirsiniz
Sync Box da aldım mi box ve uydu cihazı ile bağladım sekronize ettim harika ötesi oldu

Yorumları göster