Huggy Armor Rotate360° Dönebilen 0-36 İsofix Yatarlı Oto Koltuğu 1.399,00 TL

Huggy Armor Rotate360° Dönebilen 0-36 İsofix Yatarlı Oto Koltuğu
1.399,00 TL

Ürün Yorumları
Ürün aynı resimdeki gibi, paketleme güzeldi ve satıcı hızlı gönderdi.

çok güzel fakat 2015 focus aracımda isofix bağlantılarını sonuna kadar yapınca koltuğu mecbur dik kullanmak zorunda kalıyorsunuz. ayrıca dayandığı içinde 360 derece döndürmek imkansız oluyor. ben bunu isofix ile koltuk arasına birsey koyarak sabitledim böylece 3 kademe yatırabiliyorum. diğer bi eksisi arkaya takılan kemer ile sabitlerseniz 360 derece dönme olayı yine yalan oluyor.  ayrıca 3 yaştan sonra baş be sırt pedlerini çıkarın diyor kitapcıkta ki zaten cıkarmazsanız cocugunuza dar gelıyor, sırt pedlerini cıkarınca boynun arka kısmında sert plastık var cıkıntı seklınde.onu da artık sunger koyarak cözdum mecburen. tum bunlar dısında bı sorunla karsılasmadım

1 hafta oldu kullandım öyle yorum yapıyorum çok rahat etti oğlum hemn uyudu 😂 araca sağlam yapışıyor emniyetleri gelişi güzel değil özenle yapıldığı belli 360derece dönmesi hanımın çok işine yaradı bence tercihen 360 dereceleri değerlendirin derim unutmadan en çok önemli olan benim için yatma pozisyonuydu çok şükür yatış dereceside çok iyi rahat uyunacak kadar yatıyor.Kaliteli ürün öneririm

Ürün satışta nasıl gözüküyor sa aynısı geldi kargo çok ama çok hızlı teşekkür ederiz

Ben memnun kaldım  standartın üstünde. Adac testlerinden yüksek puan almıl olanlar çok pahalı oldugu için bunj seçtim pişmanda olmadık

3 gün içinde bize ulaştı. Rengi birebir aynı çok beğendim dönme ve yatış konusunda hiç bir sıkıntı yok ama umarım araçta da sıkıntı çıkmaz.

Yorumları göster