Casper Via S20 32GB 10.1" FHD Tablet Gümüş 1.261,87 TL

Casper Via S20 32GB 10.1
Ürün Yorumları
Açıkçası almadan önce çok aradım araştîrdım tabletten çok memnun kaldım videolar dönmüyor fotoğraflar gayet iyi sesi mükemmel hızı çok iyi dokunmatiği kesinlikle kötü değil tabletlerden zaten telefondaki gibi hemen algılama beklenilmez kasma yok dersler için aldım ve çok iyi bu fiyata en iy ürün kargo çok hızlıydı 2 günde İstanbul 'dan Osmaniye 'ye geldi siparişimin nerde olduğunu da takip ettim gitti gidiyor dan çok daha iyi ve diğer sitelerden teşekkürler Hepsiburada tabletten çıkan hediye kılıf çok güzel

Ürün gayet kullanışlı 3gb ram olması diger 32 ye 2 gb lik modellere göre avantaj. Içindeki hediye kılıf cok şık. Tavsiye ederim.

Bu yorum iki konu başlıklı bir yorum olacak.Birincisi ürünle ilgili,ikincisi kargo ile ilgili.Ürün için bu özelliklere bu fiyata alabileceğiniz en iyi ürünlerden biri diyebilirim.Kesinlikle alınır ve kullanılır bir ürün.Ekranı güzel fakat ekran üstünde plastik türünde bir koruyucu var o iyi değil dokunma hissini bozuyor.ben şimdilik çıkarmadım,eskiyince kaliteli bir ekran koruyucu ile mükemmel olur.Kılıf mükemmel oturuyor. Hız iyi,film ve video güzel ,ses yeterli.Kasa kalitesi güzel ürün gerçekten iyi ne diyeyim.Aynı özellik başka markalarda 1/3 daha pahalı fiyata.Şarj tam dolu geliyor.Dün akşam tam 5 saat 30 dakika kurulum ilk deneyim her şeyi yaptım oyun yükledim,müzik  film seyrettim  bluetoot ne varsa kullandım ve  %42 ile bıraktım açık olarak.Sabah ürünü 7:30 da kontrol ettim %40 ile duruyordu yine açık olarak bıraktım akşam bir daha bakacağım.Alınır kullanılır.Yapanların emeğine sağlık.Kargo ise biraz sıkıntılı oldu,biraz geçikti,yanlışlıkla ilçeye gitti geldi vesaire.en sonunda yolumun üstüydü geçerken kendim teslim aldım ama halen teslim edilmedi görünüyor.Yani hepsi burada bu kargo olayını biraz daha düşünmesi gerekir diye düşünüyorum.Sanırım normal kargo şirketleriyle bir anlaşma sorunu var PTT kargoyla gönderiliyor.Beş yıldız tamamen ürün için.

3 gb ram, 32 gb ssd, android 9.0 pie,10.1 inch 1920*1200 çözünürlük,6600 mah batarya,4*1.5 ghz işlemci ve bu fiyat
daha ne olsun.tek eksisi tablet oldukça ağır.

Ürün ve kargo çok iyi

Tablet özellikleri itibariyle güzel.Fotolarda görebilirsiniz kılıf ve ekran koruyucu yla birlikte gelmesi güzel.Firma güzel paketlemiş biz memnun kaldık İhtiyacı olanlara tavsiye ederim

Yaklasik iki aydir kullaniyorum. Annem Icin aldim. Basit kullanim Icin cok ideal. Bu fiyata gayet iyi icinden cikan kilif da gayet guzel ve kullanisli. Bataryasi da gayet iyi. Tavsiye ederim

Yorumları göster