Dynamic R102N Eliptik Bisiklet Orbitroller Orbitrack 1.750,00 TL

1.750,00 TL 
Ürün Yorumları
İnterspor firmasından aldım.3 günde Ceva kargo ile geldi.Kargo firması kapıma kadar teslim yaptı.Bazi arkadaşlara kurulumu zor gelmiş ama ben bir bayan olarak tek başıma yarım saatte kurdum.icinden resimlerdeki aletlerinde çıktığı için kolay oldu.
Ayrıca ürün içinde şunu söylemeliyim göbek baldır kalça küçültmek isteyenlere harika bir ürün.5 dk.sonrasina ter atmaya başlıyorsunuz.kesinlikle tavsiye ederim.Tesekkurler Hepsiburada ve İnterspor...

İlk olarak, ben genellikle buradan aldığım ürünler hakkında pek fazla yorum yapmam ama eğer bu sayfaya göz atacak arkadaşlar varsa bence benim diyeceklerime önem verip ona göre karar vermeliler. Öncelikle, ürünü kurmak çok kolay değil arkadaşlar, yardım edecek en az 1-2 kişi daha olmalı yanınızda. Zaten gelen parçalar yağlanmış bir biçimde gönderiliyor yapmanız gereken kılavuzu iyi anlayıp yapabilmenizde. Ürünü alalı yaklaşık 3 ay oldu tek bir sorunla karşılaşmadım şükürler olsun. Oturarak ve ayakta yapma olanaklarını sunuyor ürün. Ayakta yaptığınızda yaklaşık 10-15 dakika içinde zaten ter içinde kalıyorsunuz. Yaptığınız ortalama hız, süre ve verdiğiniz kalori miktarı ekranda gösteriliyor. Kısacası, ürünü aldığımdan beri yağlama ihtiyacı hissetmedim, tabiki ses yapacaktır hızlanmanıza göre alet bu gayet normal ama çokta rahatsız edici değil. Bence bu ürün bu indirim fırsatındayken kaçırmayın derim, kim görse bu fiyata bu aleti alabildiğim için büyük başarı diyor. Bu ürünü bu fiyata alabildiğim ve bu güvenirliği sağladığı için HB'ya çok teşekkürler..

Ürün elime ulaştı,kurulumunu da internetten videolar izleyerek yapabildik.Bu konuda kitapçığı hiç faydalı bulmadım.Ürün gerçekten kaliteli,kullanır kullanmaz etkisini görüyorsunuz.Tek sıkıntım bisikletin selesinin yüksekliğini sabitlemek için gereken ve deliğe sokulan bir parça eksik geldi.O yüzden selenin yüksekliğini ayarlayamıyoruz.Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Yapılan yorumların aksine ürünü kurmak oldukça kolay. Hatta vidaların sağ sol ayrımı varmış yapamam sanıp servisini aradım bana hemen telefonda anlattılar. Whatsapp üzerinden fotoğraflı destek sağladılar. Yine de İsterseniz teknik servis 30 lira gibi çok uygun bir fiyata kuruyormuş. Ayrıca ürün çok hızlı ve sağlam bir şekilde geldi. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve bedenimde değişiklik gözle görülür düzeyde.Tek olumsuz yanı kayışlı olması yani biraz sesli çalışması. Ama bu komşuları rahatsız edecek bir ses değil asla :) almanızı tavsiye ederim,

Bu fiyata çok iyi bir ürün kurulumunu erkek kardeşim sağ olsun yaptı içinden çıkan kurulum şemasına bakarak bir saatte kurdu ben beyendim 30 dakika çalışsanız ter attırıyor

Kurulumu yalnız başıma videodan destek alarak yaptım. Yapılmayacak şey değil. İkea mobilyaları gibi birbirine takıp bağlıyorsunuz. Kolayca hallettim. Kullanımı çok rahat zevkli. Oturma imkanı olması daha kullanışlı hale getirmiş. Ancak bir süre sonra tıkırtılı sesle çalışıyor. Ben müstakil yazlık evde kullandığım için sorun olmadı ama apartman dairesinde çalıştığınzda konsantre olmayabilirsiniz komşular duyar mı eder mi diyerek. Uoğunluk ayarı işe yaramıyor standart çalışıyor. Ben severek kullanıyorum ama detaylar bu şekilde.

Sağlam yapıplı bir ürün ,kurulumu. kolay , Kardiyo için ideal, tek sorunu eplitik kolların ayar civatalarının idman yaparken gevşemesi, ama genel olarak fiyat-performans ürünü.
KArgosuda söylenenden 4 gün erken geldi,  gayet iyi kargolanmışrı.

Ürünü interspordan aldık. İlk sipariş ettiğimizde 6 hafta sonra teslim görünüyordu ancak 3. haftada elimiz ulaştı. Büyük oranda monte halde gönderiyorlar yoksa birleştirmek mümkün değil. Ben tutunma çubuklarını; pedallaraı ve tutunma çubuklarıyla pedallar arasındaki bağlantıları birleştirdim. Ayrıca aletin ön ve arkada üstünde durduğu çubukları da gönderilen 4 vida ile ben monte ettim. Tabii oturak da demonte geliyor ama onu yerleştirmek 2 dakika. Toplamda 30-60 dakika arasında bir sürede eli biraz yatkın birisi monte edebilir diye düşünüyorum. ürün 25-30 kg arka tarafından tutup öndeki küçük tekerler üzerinde düz zeminde taşımak çok sorun değil. Elektriksiz bir ürün. Zorluk ayarı fena değil. Göstergesi dinamo mantığı ile çalışıyor. Yürüyüş bandına göre daha az yer kaplıyor. Kullanırken makul miktarda ses çıkarıyor. Yürüyüş bantlarına göre daha makul bir sesi var.

Öncelikle satıcı Interspor a  teşekkür ederim. Paketleme harika, kargo süresi 12 gün belirtilsede 3 günde elime ulaştı. Ürün kurulumu çok basit YouTube dan video izleyerek kimseden yardım almadan kendim kurdum. Vida sıkmayı bilmeyenler için zor tabii ki. Sesi ise rahatsız edecek seviyede değil. Fiyatına göre kaliteli bir ürün. Tavsiye ederim. Umarım sıkılmadan düzenli bir şekilde kullanırım.

Ürün bugün geldi. Erkenden teslim ettiler sağolsunlar. Tüm detayları düşünüp 13 - 14 anahtarı bile koymuş interspor içine. Ben kız halimle 2 saatte kurdum. İnternette videosu var zaten keşke en başından o videoyu açsaydım 1,5 saatte bitirebilirdim. Ağır değil fazla. Denedim tam bir kondisyon bisikleti. Herkese tavsiye ederim.

Tahmini teslimat zamanından çok daha önce geldi. Tek başına ,internetteki videoyu izleyerek kurdum, kurulum için bir erkek gücüne ihtiyacınız yok. bazı vidaları gevşeyebilir çok kullanınca ama uygun fiyatlı ve çok kullanışlı bir bisiklet, bu soğukta ve pandemide dışarıda yapamadığımız sporu evde rahatlıkla yapabiliriz ben çok memnunum.

Ürün ev için ideal 1 saatte kendim kurdum video izleyerek. 2 haftadır kullanıyorum ürün güzel tam ev için ama biraz sesli çalışıyor alt komşu ile sorun yaşayabilirsiniz. Profesyonel bır alet değil kendileride ev için olduğunu söylüyorlar.

bu fiyata ancak bu kadar denilebilecek bir ürün. daha önce voitin aynı modelini kullanmıştım inanılmaz memnun kalmıştım.uygun fiyatından dolayı bunu aldım fakat hiç beğenmedim. pedalların sertlik ayarını maalesef üzerindeki ayar düğmesiyle yapamıyorsunuz. ben yapamıyorum diye düşünüp servisi aradım fakat o modellerde ayarın olmadığını manuel olarak bantı sıkılaştırıp gevşetebileceğimi söylediler.o zaman o ayar düğmesini neden oraya koydunuz diye sorarlar adama.inanılmaz sıkıcı bir durum.en kötüsü de spor yaparken sürekli pedalların vidalarının gevşeyip düşmesi.spordan önce unutmazsam sıkıştırıp öyle başlamam gerekiyor.unutrusam o terle o yorgunlukla kalkıp vida sıkıştırıyorum. şu an durumum müsait olsaydı kesinlikle üzerine 1000 daha koyar iyisini alırdım. çıkardığı ses bence bu aletlere göre normal. kurulumunu da bir bayan olarak tek başıma yaptım abartmaya gerek yok.

Öncelikle satıcıya teşekkür ederiz(İnterspor), aldığımız ürünün yanında hediye olarak baskül ve mezura göndermişler. Ürüne gelince ürünü kurmak için herhangi bir malzemeye ihtiyacınız yok. Gerekli anahtarlar vs. her şey kutunun içinden çıkıyor. Ben biraz becereksizim kurmam biraz uzun sürdü ama kendi klavuzundan herhangi birşey anlaşılmıyor. Deneme yanılmayla kurdum zor olsa da kuruldu. Az bi denemeden sonra bana o kadar da gürültülü çalışıyormuş gibi gelmedi. Tolere edilebilir bir sesi var. Ben beğendim

Alalı 1 ay oluyor kurulumu youtubedan izleyetek yaptık zor degildi. Her gün kullanıyorum ses tabiki cıkıyor ama komsuları rahatsız edecek kadar degıl ev icin en ideal olanı bu arıyorsanız bunu alın derim

Ürün belirtilen tarihten cok daha once teslim edildi. Kurulumu bir bayan icin biraz zor ama yapilmayacak gibi degil ben yaptim😀 sesi cok yok. Rahat bir alet

bence bu fiyata en iyi ürün.yalnız benim gibi çıplak ayakla veya terlikle yapmayın.ayaklarınız çalışırken öne kayıyor :) 1 hafta sonra farkettim.spor ayakkabı giyin.

Ev için gayet güzel bir ürün.KARGO 1hafta sonra geldi.Kurulum kitapçığı ve beyin cimlastiğiyle tek başıma 1bucuk saatde kurdum.Zevkliydi.??ama ellerim acımadı değil sıkmalarda.Alyan anahtarını sonra keşfettim??Eski fitness eğitmeniyim.Dizime tendon nakil amelyati oldum bundan dolayi hareketlerim kısitlı hala ve evde bu alet  çok iyi olcak bacak kasimin güclenmesi ve kondisyon açisindan.Sadece oturarak kollari yapinca bel agritiyor cok sağlikli degil bu.Bundan dolayı elleri arada tutulabilir.Ayakda eliptikel gayet güzel.Ben öneririm alın.Ayrica inter sporun  2 yıl garantisi  olmasi kafayı rahatlatiyor.(1-2conta tarzi parcasi eksikdi ama pek problem değil yinede firmadan talep etmeyi düsünüyorum)Not: zorluk derecesi ayar aparati ise yaramiyor.Zorluk tekerlegin ordaki bantdan sıkıstırarak ayarlanabilir.Kalori,km,zaman göstergesi güzel .

Ürün gayet kaliteli fiyatda çok uygun kurulumu çok basit 30 dk max. Paketleme başarılı. Kisa sürede elimize ulaştı. Teşekkür ederiz.

Kurulumu kolay. Kaliteli. Düzenli yapmaktan başka hiçbir sorun yok :)

Yorumları göster