Grundig GDH 80 A+ 8 Kg 16 Programlı (Isı Pompalı) Kurutma Makinesi 2.678,00 TL

Grundig GDH 80 Y A+ 8 Kg 16 Programlı (Isı Pompalı) Kurutma Makinesi
Ürün Yorumları
Tek kelimeyle mükemmel. Kedim var tüm çamaşırlar tüy içinde ve yıkamak dışarıda kurutmak çözüm olmuyordu. Cok araştırdım ve sonuçta kurutma makinesi almaya karar verdim. Yorumları okuyarak gurunding almaya karar verdim. Veeeee tüy toplama konusunda sonuç muhteşem. Tüm çamaşırların tüysüz bir şekilde, kuru ve sıcacık çıkmasından oldukça memnun kaldım. Havlular özellikle yumuşacık.  Fiyatı oldukça makul. Çok para vermenize hiç gerek yok. Sesi cok diye okumuştum yorumlarda ama hayir çamaşır makinesi gibi sadece düğme fermuar vs. Sesleri duyuluyor ona dikkat ederseniz hiç rahatsız edici değil. 3 gün içerisinde teslim edildi. Arcelik servisi ilgileniyor bu da bir avantaj. Kısacası özellikle evcil dostları olanlar tereddüt etmesin lütfen cook başarılı iyi ki aldım. Fotoğraflar ekledim ilgilenenler için.

Uzun süre araştırıp aldım. Kazanı çelik olsa gerçekten muhteşem bir makina. Çok memnunum kupkuru çıkıyor.. adını Fadile koydum canım fadilem iyiki varsın 😍 Çıkan toz resmen beni şok etti keşke daha önce alsaydım..

bir defa kullandık. gayet memnunuz. özellikle hb firmasına ve ürünü gönderren bayiye teşekkür ederim. horoz loj de içeri kadar getirdi. çok teşekürler  tavsiye ederim.

Kesinlikle tavsiye ederim evdeki toz miktarı azaldı. Bu ikinci makinamız iki evimizede aldık

Gayet iyi kurutuyor diğer markalara o kadar para vermeye değer mi bilmiyorum

Programları çok iyi, ilk kullanımda performansından memnun kaldım.

Yorumları göster