Bunjee Bodrum Tavan Vantilatörü Beyaz (Uzaktan Kumandalı)

Ürün Yorumları
Ürün siparişimin ikinci günü elime ulaştı kutuyu açtım paketleme güzeldi urun demonte olarak geliyor ancak montajı çok basit sadece soketleri takıp yıldız tornavida yardımıyla bir kaç tane vida sıkıyorsunuz. Yaklaşık yarım saat içinde montajını yaptım, doğruyu söylemek gerekirse bazı yorumlardan ötürü gerek balans yada ses yapar  diye korkmadım değil ancak gördüm ki hepsi boşuna sıfır ses ve sıfır balans ile çalışıyor 55w olduğundan sanırım bana biraz yavaş geldi ancak işimi görüyor yalnız içerisinden dübel, kumanda pilleri ve e14 led ampul çıkmadı, birde e14 ampul biraz yetersiz kalıyor bunuda göz önünde bulundurmak gerek ben yatak odasına aldığım için sıkıntı yaşamadım bunun dışında ürünü tavsiye ederim

Yatak odasına klima düşüncem vardı fakat bir komşumda bu cihazı görünce vazgeçip aldım. İyiki almışım çok memnunum. Avizeyi çıkarıp bunu taktık hemen. En düşük ayarda sıcak yaz gecelerinde bunalmadan mışıl mışıl uyudum. Alın derim

Ürün malzeme kalitesi piyasadakilerin en iyisi. Çelik dübele gerek yok, çünkü tavanı patlatırsanız işiniz zorlaşır. Plastik dübelle hilti kullanarak tavana düzgün ve dengeli monte ederseniz balans yapmıyor. Cihaz tavana direk monte edilmiyor. Düzgün montaj sonrası tavana takılan parçanın içine yerleştirdiğiniz için titreşim yapmaması lazım. Işık gerçekten düşük. 10w cata led taktım buna rağmen ışık loş kaldı. Hele salonda falan kullanacaksanız yetmez. Bulabilirseniz daha kuvvetli bir led bağlayın . Çok sessiz çalışıyor

Çok memnunum, oldukça kullanışlı. Sadece en düşük seviyesi bir tık daha düşük hızda olsa daha iyi olurmuş.

2 ve 3. Kademelerde balans sorunu yaşadım. Bazı arkadaşlar plastik yuvarlak parçayı duvara sabitlenen metal parçaya vidalamışlar. Bu sadece görüntüde yalpalamayı yok edecektir ancak dübellere gelen kuvveti arttıracak zamanla dübellerin gevşemesine sebebiyet verebilecektir. Bu nedenle dengenin sağlanması ve yuverlak parçanın içeride hareketli kalması ideal çözüm olmalıdır. Eğer denge sağlanamıyorsa bırakın yalpalayarak dönsün. En azından daha güvenli. Balans sorununa gelince, önce lambanın plakasını çıkardım. Ardından en dıştaki vidaların altına tek tek deneyerek yaklaşık 10 gr ağırlığında rondela taktım. Ve 1 tanesinde denge sağlandı. Dengenin sağlandığı yerde rondelayı çıkarıp, rondelayı sacın altına sıkıştırıp vidayı tekrar taktım. Rondela vidanın tuttuğu 2 sac parça arasında kalmış oldu. Sonra lamba plakasını ve diğer parçaları tekrar taktım.  Sorun kalmadı. Selamlar..

Yorumları göster